Å det er så kjedelig å nyse konstantNei herregud som jeg nøs utegodt å sove litt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å det er så kjedelig å nyse konstantNei herregud som jeg nøs utegodt å sove litt
![]()
Tror du ikle de solgte norske jordbær på vei hjem fra hytta nåDet er himmelsk godt![]()
Mmmh... det er deilig det.... venter fortsatt på besøket herTror du ikle de solgte norske jordbær på vei hjem fra hytta nåble to kurver ja
Så nå blir det is, brownie OG jordbær
![]()
Kanskje vi skal lage et eks-Rimi-BV-damer treffJøss, 3 Rimi-berter?![]()
Vi skal ha koteletterDet er jo fint, koselig med dager hvor man har mye å gjøre og.
Hva skal dere ha til middag da?![]()
Herlige søte småVært ute på tur idagse de små endene da
Vis vedlegget 180859
Blir sliten av det, men fy så verdt det! Mindre vann og press i kroppensitter jeg bare i ro så blir det bare ubehagelig. Akkurat 3 uker til termin idag
![]()
Enda?Mmmh... det er deilig det.... venter fortsatt på besøket her
Hihi... hadde nok jeg også vurdertEnda?Når er utpå dagen for de?
Ja kjenner jeg vil droppe middag og gå rett på dessert![]()
Hvor var det? Kos dere med is og bærTror du ikle de solgte norske jordbær på vei hjem fra hytta nåble to kurver ja
Så nå blir det is, brownie OG jordbær
![]()
Så deilig. Hva har dere på?
Herlig alder<3Hun er 2 år![]()
Vi skal ha koteletter![]()
Herlig alder<3
Er matleiUff, da tror jeg du må spise oftere
Vi er veldig godt, og kan varieres veldigGodt med koteletterLenge siden vi har hatt det nu kjenner jeg
Basic idag. Kjøttdeig, chorizo, sopp, paprika, løkDet er godt det, hva skal dere ha på?
Jeg er elendig på kakebakingNei egentlig ikke. Hender jeg prøver meg på en og annen kaken
Har vært på rimi, bunnpris og nå kiwi. Telenor i mellom derOkei. Var Rimi jeg jobbet.
Ellers hatt masse vaskejobber.
Og så helserelatert siden.
Tre og en halv nåFire og en halv![]()
Ja, ikke santSamme her, tenker det er greit å få til når vi er blitt kjent med bebis, og det er normale tilstander i huset.![]()