Juni - skravletråden

Blir gifler og jordbærmelk til frokost idag :p
Vi skal teste ut adapteren til vognen eller om vi må kjøpe søskenbrett med sete :p greit å sjekke før lillebror kommer :)

Jepp i første pp :happy:
Har en seks år gammel gutt :D
Hva har du da, holdt jeg på å si :p
Barn, prøver?
Hehe ;) vi har en på litt over 3 år og jeg er 21 uker gravid imorgen :) Det tok oss 9 pp å komme til de to blå, så den lille i magen var ikke enkel å få til den her gangen :P
Men veldig etterlengtet :)

Da kommer madrass og myggnetting på døra etter hvert. Bestilte fra barnashus på nettet :D men de hadde ikke solskjerm inni så det får vi ta senere

Gikk bra og hun er bedre idag :) ja :D nei da våkner man når man går ut :O kjedelig da ... Håper du får sove litt på dagen ❤️ hyttetur er så koselig :) vi kommer nok til å leie hytte og ta danmarksturer som ferie fremover :) syden inne mellom, men er ikke oppvokst med det. Er oppvokst med dansketurer til jeg var 6 år. Første tur til syden da, så har jeg vært i syden 4 ganger etter det og 2 ganger etter jeg møtte mannen :)
Så godt å høre :) <3 Kjenner jeg skal ta meg en dupp nå ;) En time eller no ;) Jeg elsker hytta! Kan gå i hva man vil og bare daffe rundt og kose seg, ikke noe mas og stress ;) oi da har du kjørt mye båt :) Høres ut som noen koselige turer fremover for dere ;) Jeg er motsatt av deg, vokst opp med sydentur hvert år i mars til jeg var 13 år :D Samme sted (Gran Canaria) hver gang ;) :p Vi tenker å campe litt fremover vi :)

Ja spent på hvordan nestemann blir:-). Har termin 20. juli så nærmer seg selv om det også føles uendelig lenge til:-)
Ja det blir spennende ;) Gutt?
Plutselig er vi to uker inn i juni og da vil sikkert tiden fly forbi for deg ;) Jeg har i september så føler det er en evighet til :p

Back
Topp