Så snadder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så snadder
Begynte da jeg ble gravid med 1. Broderte mest før.Ja såklart!Gravidtåka
Har du strikket i mange år forresten?
Å så koselig!Er det fint vær hos dere i dag da? Han får ha gratulerer med dagen
![]()
Vi skal hjem fra hytta senere i dagOm det blir veldig varmt så kan det være vi tar en tur til sommarland
![]()
Vil tro du kommer til å like det jaJa, jeg bruker nettleser på pad, får prøve appen og se om det blir lettere å følge med![]()
Masse god bedringKjenner en sommerforkjølelse komme snikende. Influensafølelse i kroppen. Ugg og bugg! Det har ikke denne mora tid til nå
NeiBor du på landet?![]()
Ja og munnenHar hun slått hodet?![]()
Viktig fokusNå damer, skal jeg fokusere på maten og mannen min.
Skravles i morgen :
Kjipt å jobbe helger... kunne tenkt meg kun dagtid på hverdagerIdag skal jeg på jobb
Du da?
Ja det har jegDet er santhar du jobb imorgen?
Litt trøtt men verdt detDu sover sikkert nåMen håper du får sovet litt selv om du skal vekke N!
Nå er det natta på oss også( hvis de sauene slutter å bjelle) Litt tid til å kose litt med mannen <3
![]()
Vi snakkes mer i morgenGod natt snuppa mi <3
Vi lånte via jobben hansSå gøy
Er det deres hytte nå eller låner?
Så koselig. Du får kose deg med babyshowerGod morgen!!
Her har lillegutt og jeg spist frokost og han koser med barne-tv nåjeg må inn i dusjen og gjøre meg i orden for babyshower idag
Gledes!!
God morgenDa var det god morgen fra megVåknet av at det sto en sau
utenfor å spiste gress
Hyggelig med sau altså, men de hadde ikke trengt den bjella rundt halsen!
Godt å høre det er litt bedreVar ikke så gale heldigvis, kjenner ennå bekkenet er litt skranglete men ikke så gale som i går;-)
God deilig morgenGod morgen![]()
Hørtes deilig ut. Hadde det vært varmere skulle vi også gjort det.Vi skal bade masse i dag også. Så kommer min svigerinne med mann og barn
Dere da?
Ja da er det en stund daBegynte da jeg ble gravid med 1. Broderte mest før.
Ja været er helt ok. Delvis oveskyet, men ikke så varmt enda.
Kjekt å ha noe man kan stikke innom og få avkjølt seg litt.
Her er det bare rundt 10° i dag ogsåJa da er det en stund daBroderi er også fint
![]()
Håper på litt mer varme utover dagen![]()
Ja det er veldig greit![]()
God morgenGod morgen alle flotte jenter/damer
Ønsker alle en strålende dag![]()
God morgenGod morgen!!
Her har lillegutt og jeg spist frokost og han koser med barne-tv nåjeg må inn i dusjen og gjøre meg i orden for babyshower idag
Gledes!!