Juni - skravletråden

Kjenner en sommerforkjølelse komme snikende. Influensafølelse i kroppen. Ugg og bugg! Det har ikke denne mora tid til nå
Mye søvn og drikke, pass på halsen om det blåser ute. Så får du bare kryssa fingrene! :) håper du klarer deg

nei nå er øyne tunge så da får jeg få i meg noen knekkebrød med syltetøy også sette på alarm så jeg kan sjekke N. satser på at det ikke er noe bare at hun har normal hodepine :) god natt sove godt :)

sove godt bentleif snuppa mi så snakkes vi i morgen :D <3
Du sover sikkert nå ;) Men håper du får sovet litt selv om du skal vekke N!

Nå er det natta på oss også( hvis de sauene slutter å bjelle :o) Litt tid til å kose litt med mannen <3 ;)

Vi snakkes mer i morgen :D God natt snuppa mi <3

Sover hun greit selv om hun er syk? Tenker en god natts søvn hjelper nok på om det bare er feber :) ev litt paracet og på kvelden?
Nja, joda i grunnen. Bare hoster mye og stygt. Hun kommer inn til oss utpå natta en gang.
Har fått paracet de to forrige kveldene, men ikke i kveld.
Vi gir ikke før det er helt nødvendig :-P

Hun har astma, så en forkjølelse setter seg som regel litt ekstra hardt.
Så er mye medisiner om dagen; ventoline morgen og kveld, to doser flutide morgen og kveld og Aerius pga pollenallergi hver morgen.

Så vant til medisiner den jenta ;-)

Nja, joda i grunnen. Bare hoster mye og stygt. Hun kommer inn til oss utpå natta en gang.
Har fått paracet de to forrige kveldene, men ikke i kveld.
Vi gir ikke før det er helt nødvendig :-P

Hun har astma, så en forkjølelse setter seg som regel litt ekstra hardt.
Så er mye medisiner om dagen; ventoline morgen og kveld, to doser flutide morgen og kveld og Aerius pga pollenallergi hver morgen.

Så vant til medisiner den jenta ;-)
Det var en del medisiner, men bra dere har en fin rutine og hun er vant til det :) Hvor gammel er hun?

Mye å gjøre? Slappe av nå da? Eller sove?
Ligger som et slakt på sofa. Mulig jeg kræsjer her inatt istedenfor å gå opp og muligens vekke L når jeg legger meg i senga med henne og gubben.
Var er enormt slitsomt vakt. To sene vakter med masse folk og tusenvis av ting som må gjøres

App er lettest synes jeg. Er det lavt tempo, følger jeg varslene. Er det høyt tempo leser jeg meg opp på ale nye sider. Og svarer de jeg vil:)
Ja da må jeg nok teste appen :)

Back
Topp