Har hun slått hodet?sitter her inne til jeg blir for trøtt til å sitte her. øyne begynner å bli tunge og N sover trygt og godt![]()
men skal vekke henne om 2 timer sånn just in case
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hun slått hodet?sitter her inne til jeg blir for trøtt til å sitte her. øyne begynner å bli tunge og N sover trygt og godt![]()
men skal vekke henne om 2 timer sånn just in case
Det var veldig godtMmmm.. så godt ut
Hvilket forum er du på?Ja øving gjør vel mesterMå bare gjøre det til vane å sjekke her hver gang jeg er på forumet
![]()
Det er santJa, men de trenger den nok mer enn oss
Ja han er det![]()
Nope. Falt for firkløverenJeg klarte det ikke. Hvordan går det hos deg?
Høres ut som en bra gaveMhm, da kan de få litt
Også lage et kort![]()
Uff, kryp under dyna og bli liggendeKjenner en sommerforkjølelse komme snikende. Influensafølelse i kroppen. Ugg og bugg! Det har ikke denne mora tid til nå
Mye søvn og drikke, pass på halsen om det blåser ute. Så får du bare kryssa fingrene!Kjenner en sommerforkjølelse komme snikende. Influensafølelse i kroppen. Ugg og bugg! Det har ikke denne mora tid til nå
Sover hun greit selv om hun er syk? Tenker en god natts søvn hjelper nok på om det bare er feberJepp. Lå med 40 i feber onsdag og torsdag, på ca 38.6 i går. Våknet uten feber i dag, men hadde 38.6 igjen før hun la seg...
Baker du til bursdag eller noe?Da var 1 kake i boks... 1 igjen :/
Lurer jeg og på![]()
Jepp :-DEr vi i mål med utfordringen?![]()
Du sover sikkert nånei nå er øyne tunge så da får jeg få i meg noen knekkebrød med syltetøy også sette på alarm så jeg kan sjekke N. satser på at det ikke er noe bare at hun har normal hodepinegod natt sove godt
sove godt bentleif snuppa mi så snakkes vi i morgen<3
Nja, joda i grunnen. Bare hoster mye og stygt. Hun kommer inn til oss utpå natta en gang.Sover hun greit selv om hun er syk? Tenker en god natts søvn hjelper nok på om det bare er feberev litt paracet og på kvelden?
Mye å gjøre? Slappe av nå da? Eller sove?Joda. Men ei slitsom ei![]()
Det var en del medisiner, men bra dere har en fin rutine og hun er vant til detNja, joda i grunnen. Bare hoster mye og stygt. Hun kommer inn til oss utpå natta en gang.
Har fått paracet de to forrige kveldene, men ikke i kveld.
Vi gir ikke før det er helt nødvendig![]()
Hun har astma, så en forkjølelse setter seg som regel litt ekstra hardt.
Så er mye medisiner om dagen; ventoline morgen og kveld, to doser flutide morgen og kveld og Aerius pga pollenallergi hver morgen.
Så vant til medisiner den jenta ;-)
Så braJepp :-D
Ligger som et slakt på sofa. Mulig jeg kræsjer her inatt istedenfor å gå opp og muligens vekke L når jeg legger meg i senga med henne og gubben.Mye å gjøre? Slappe av nå da? Eller sove?
Jepp, ser denDet gjør de fleste, derav at tempo er høyest når ungene er i seng![]()
Ja da får man gjerne noen timer til oversJa kanskjr like kjekt. Er i permisjon så pleier å være inne når minsta sover og hun andre er i bhg![]()
Ja da må jeg nok teste appenApp er lettest synes jeg. Er det lavt tempo, følger jeg varslene. Er det høyt tempo leser jeg meg opp på ale nye sider. Og svarer de jeg vil![]()