God morgenGod morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen![]()
Alle monner drar vettuJa litt her og litt der![]()
Jeg utfordrer deg!![]()
Ja det hjelper på... har det på app på tlf så er veldig kjektAlle monner drar vettu![]()
God morgen. Det merkes godt her også... klør i øynene og tett i nesa..God morgen
Visste at det var noe igår. Gress pollen har kommet så da er det bare å holde seg unna gressetheldigvis ikke så lenge da
![]()
Ja hjalp å ligge i sengenGodt å høre det er litt bedre![]()
Ja det er verre om det skulle skje!![]()
Jepp i første ppOk, regner med dere er prøvere daHar du barn fra før?
![]()

Er sauer der vi også har hytte. Synd de spiser opp alt av blomserJa litt av sjarmen det![]()
Samme her. Ser ut til å bli en fin dag her idag også men har hørt det skal bli litt kjøligere til uken. Passer meg veldig bra for øyeblikketJa ser den, det blir bare små drypp innimellomHer er det ikke så fint vær lengre, håper det bedrer seg
![]()
Da må jeg bare laste den ned med en gangVil tro du kommer til å like det ja![]()
Heldigvis er det jo sesong basert og jeg er verst nå når gresset begynner å blomstre så blir jeg bedre og bedreGod morgen. Det merkes godt her også... klør i øynene og tett i nesa..
Den er veldig kjekk i allefallDa må jeg bare laste den ned med en gang![]()
Har ikke vært så plaget før som i år.. har pågått ca 1 uke nåHeldigvis er det jo sesong basert og jeg er verst nå når gresset begynner å blomstre så blir jeg bedre og bedre![]()
Spennende med flytting![]()
Takk for det og lige mådeGod morgen
Ha en fantastisk dagNoe som skjer i dag da?