OkeiVi lånte via jobben hansmen mamma har og lånt hytte via jobben. Tenkte å spørre om når vi får bil om vi kan låne hytte der og
er Fagerfjell dette siste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OkeiVi lånte via jobben hansmen mamma har og lånt hytte via jobben. Tenkte å spørre om når vi får bil om vi kan låne hytte der og
er Fagerfjell dette siste
Hva er temp hos dere daHørtes deilig ut. Hadde det vært varmere skulle vi også gjort det.
Skal feire bursdagen til mannen. Han har dag i morgen
Det gjør vi nokGod morgen
Håper du også får en super dag!
Det er mye pollen i år dessverre :/Har ikke vært så plaget før som i år.. har pågått ca 1 uke nå
JaOkeiSå kjekt da
Mmmh... deiligDa skal det bakes rundstykker til lunsj!![]()
Hihi... jeg aner ikke"Forumklokken" min er feil
Noen som vet hva som et galt, og hvordan jeg kan fikse det?
Det vil si at varslene jeg har lest nå står at de kom feks 10.15, så forumet er litt frampå tiden![]()
8,6 i skyggen nå. Han blir 33Hva er temp hos dere da?
Hvor gammel blir han?
Ja... må dusje hver kveld...Det er mye pollen i år dessverre :/
HeheJepp i første pp
Har en seks år gammel gutt
Hva har du da, holdt jeg på å si
Barn, prøver?
Ja det er kjipt det altså, her har vi gjeret inne alt av blomsterEr sauer der vi også har hytte. Synd de spiser opp alt av blomser
Så godt å høreGikk bra og hun er bedre idagja
nei da våkner man når man går ut :O kjedelig da ... Håper du får sove litt på dagen
hyttetur er så koselig
vi kommer nok til å leie hytte og ta danmarksturer som ferie fremover
syden inne mellom, men er ikke oppvokst med det. Er oppvokst med dansketurer til jeg var 6 år. Første tur til syden da, så har jeg vært i syden 4 ganger etter det og 2 ganger etter jeg møtte mannen
![]()
Æsj, det er jo verreJa det hadde vært deilig. Har hver 3. Her...
Ja det blir spennendeJa spent på hvordan nestemann blir. Har termin 20. juli så nærmer seg selv om det også føles uendelig lenge til
![]()
Men har du ikke det på emmaljungaen? Muggnetting altså? Uansett er det bra du har fått tak i detDa kommer madrass og myggnetting på døra etter hvert. Bestilte fra barnashus på nettetmen de hadde ikke solskjerm inni så det får vi ta senere
Er jo detJa litt av sjarmen det![]()
Takk for detHa en fin vakt på jobb![]()
Hehe, er jo ikke helt ideeltFortsatt litt blått, men skyene inntar plassene snart. Strålende vær på morgenen og sent på kvelden, fint det og men hjelper lite![]()