Juni - skravletråden

Ja, ellers kan det fort bli en laang dag :p
Siden dere er våkne så er det vel bare å lage en kopp kaffe :)?
Det kan vært slitsom så skjønner at han sover ;) Hvor gammel er gutten deres?
Er gravid og klarer verken lukten eller smaken på kaffe for tiden:-/. Ellers skulle jeg gjerne tatt en kopp. Håper på en liten powernap ila dagen:-). Gubben står sjelden opp med mini uansett så begynner å bli vant til lange dager nå:-).
Her er han akkurat blitt 17 måneder:-)

Er gravid og klarer verken lukten eller smaken på kaffe for tiden:-/. Ellers skulle jeg gjerne tatt en kopp. Håper på en liten powernap ila dagen:-). Gubben står sjelden opp med mini uansett så begynner å bli vant til lange dager nå:-).
Her er han akkurat blitt 17 måneder:-)
Å uff da :( Det er ikke så gøy.. Hadde det slik forrige sv.sk men ikke nå :) Så kjenner det er greit å lage en kopp på morningen ;)

Åja, det er kjipt da! For da blir det ofte lange dager.. Jeg klarte ikke det til slutt, så jeg var nødt til å be mannen om å skjerpe seg, for jeg ble bare gretten og sur:( Men han fikk opp øya han altså ;)
Han må vel hjelpe deg når nr to kommer nå?

Å uff da :( Det er ikke så gøy.. Hadde det slik forrige sv.sk men ikke nå :) Så kjenner det er greit å lage en kopp på morningen ;)

Åja, det er kjipt da! For da blir det ofte lange dager.. Jeg klarte ikke det til slutt, så jeg var nødt til å be mannen om å skjerpe seg, for jeg ble bare gretten og sur:( Men han fikk opp øya han altså ;)
Han må vel hjelpe deg når nr to kommer nå?
Har spurt, tryglet og bedt om han ikke kan stå opp litt med mini han også slik jeg også får sovet litt men har vel skjedd 5-7 ganger nå ila 17 måneder. Har sagt at når nestemann kommer så har han ikke noe valgt. Han har 1000 unnskyldninger på hvorfor han ikke klarer å våkne/stå opp med mini men er svake unnskyldninger synes jeg når han har valgt å være med å få barn (som at mini vekker han på natten selv om han snur ryggen til og det er jeg som tar han på nettene også)

Veldig mye godt

Første gang i dag vi har grillet sånne mini-innbakte pizza/prioger/mellomting, men pizza har vi grillet en gang før. Det blir ikke sånn veldig grillsmak da, men er jo litt gøy og annerledes enn i ovnen, og med pizzastein blir det bra.

I morgen skal vi grille indrefilet av svin. (vi spiser jo det) Salat. Sikkert ris. Men slett ikke utenkelig noe potet på grillen også. Gleder meg :)
De aller fleste i Norge spiser jo det ;)
Familien min elsker å kjøpe noe som kalles kobra her som er vel indrefilet som er godt marinert. Selv så får jeg vann i munnen av tanken på marinert mørt grillet biff kjøtt i ulike varianter ;)
Skjønner at du gleder deg da :)

Har spurt, tryglet og bedt om han ikke kan stå opp litt med mini han også slik jeg også får sovet litt men har vel skjedd 5-7 ganger nå ila 17 måneder. Har sagt at når nestemann kommer så har han ikke noe valgt. Han har 1000 unnskyldninger på hvorfor han ikke klarer å våkne/stå opp med mini men er svake unnskyldninger synes jeg når han har valgt å være med å få barn (som at mini vekker han på natten selv om han snur ryggen til og det er jeg som tar han på nettene også)
:o Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig når han vet at du gjør det hver eneste dag og klarer å holde ut hele dagen?? Min var også slik, og når han kom med alle unnskyldninger så sto jo jeg opp i trass! Men så slutter jeg å gi han oppmerksomhet på alle "klagene" og unnskyldningene en periode og da skjønte han at jeg ikke brøy meg;) Litt sånn silent trearment sint;)

Var ikke så lett :p Mobilen gikk tom for strøm også og eneste strømmen vi har her på hytta er om vi skrur på aggregatet ;) Så blir ikke mye lading her :p Du er jo en reserskravler ;) Veldig hyggelig å skravle med deg :)
Kjenner til det problemet med hytte og strøm ;) men god påminnelse om å legge vekk mobilen og ha det morsomt sammen :)
Takk, veldig hyggelig å skravle med deg også. :)

Det er egentlig teksten jeg har mest problem med. Når jeg skriver noe, så svarer de en stund etterpå, og da er min tekst vekk allerede!
Synes den kunna vært igjen da. Så man kan huske på hva man snakket om :P
Snap er grusom til samtale

Messenger er tingen da

:o Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig når han vet at du gjør det hver eneste dag og klarer å holde ut hele dagen?? Min var også slik, og når han kom med alle unnskyldninger så sto jo jeg opp i trass! Men så slutter jeg å gi han oppmerksomhet på alle "klagene" og unnskyldningene en periode og da skjønte han at jeg ikke brøy meg;) Litt sånn silent trearment sint;)
Har prøvd det også men han har det tydeligvis veldig godt i sengen:-). Nå skylder han på at han jobber jo hele uken (fikk omsider jobb etter å ha gått arbeidsledig i nesten 2 år). Da er kommentaren tilbake bare at hva når jeg jobbet etter permisjonen med mini? Jeg fikk ikke noe avlasting da heller verken på natt eller morgen (gikk kun kveldsvakter til 23 tiden)

Har prøvd det også men han har det tydeligvis veldig godt i sengen:-). Nå skylder han på at han jobber jo hele uken (fikk omsider jobb etter å ha gått arbeidsledig i nesten 2 år). Da er kommentaren tilbake bare at hva når jeg jobbet etter permisjonen med mini? Jeg fikk ikke noe avlasting da heller verken på natt eller morgen (gikk kun kveldsvakter til 23 tiden)
En har nøtt å knekke han der? :p
Det er jo forsåvidt bra han fått seg jobb igjen :) Men oppgavene må fordeles på hverandre fordet ;) Han er vel mere med på dagen da?
Syns det blir så dumt når man begynner sånn "men jeg gjorde det sist så da er det din tur" :( og vi har desverre blitt slik, og jeg merker jo på N at hun kanskje legger merke til holdningen vår :rolleyes:

Da var det god morgen fra meg :) Våknet av at det sto en sau :o utenfor å spiste gress :( Hyggelig med sau altså, men de hadde ikke trengt den bjella rundt halsen!
God morgen.
Fikk luret minste å sove fra 6 til halv 8. Så nå har vi vært oppe 1t

De aller fleste i Norge spiser jo det ;)
Familien min elsker å kjøpe noe som kalles kobra her som er vel indrefilet som er godt marinert. Selv så får jeg vann i munnen av tanken på marinert mørt grillet biff kjøtt i ulike varianter ;)
Skjønner at du gleder deg da :)
Ja, grillet biffkjøtt er også veldig godt.

Men dagens er svin
Vi spiser veldig mye svin vi da, ungene er glad i det også. Eldste er glad i biff også. Men mellomste tygger og tygger til evigheten. Selv hvor mørt det er...

Back
Topp