Juni - skravletråden

Finnes en mellomting ja ;-)

Ja, det gjør det.

Solde litt jord og plante ut tomater f.eks.

Dersom lillesøster faktisk SOVER noe utenom trilletur i morgen da. Bør det, for pappa trenger solden selv over helga. Jeg må seriøst få laget min egen!

Gal gravid dame fikk lyst på grillspyd midt på natta nesten :p grillen neste, i minusgrader:p
208c781429194762eca3b9e2bf41d4e5
Det syns jeg er innafor! Kos deg.

da var storesøstergave bestilt :) lesebok oppdrag nemo. håper den faller i smak :D

En villaks vet vi jo ikke hvor den har vært... kan jo være mer giftstoffer i de.. den laksen de produserer blir ikke kjørt avlusing på. 0 kjemikaler. Kun rent for, men de er de første i verden som gjør dette.. :) så får se hvordan det går.
Ja blir spennende å se om det kommer noe mer ut av dette.

Vi spiser ikke så mye fisk vi altså..

Jeg og sender mye der :)
Jeg sendt mye mms før, men når jeg fikk nytt abbonemang som ikke inkluderer mms ble jeg nøtt til å finne en annen måte å sende bilder på gutten til folk. Snap var super på det, synd bare at de forsvinner. Hadde jeg tenkt på det skulle jeg brukt Messenger, men nå er jeg så van til å sende på snap så det blir vel til å fortsette :)

Ja, det gjør det.

Solde litt jord og plante ut tomater f.eks.

Dersom lillesøster faktisk SOVER noe utenom trilletur i morgen da. Bør det, for pappa trenger solden selv over helga. Jeg må seriøst få laget min egen!
Da får vi håpe lillesøster samarbeider.

Og dette ville jeg ikke kalt jobb, men hobbykos ;-)

Gal gravid dame fikk lyst på grillspyd midt på natta nesten :p grillen neste, i minusgrader:p
208c781429194762eca3b9e2bf41d4e5
Ikke gal, bare gravid :)
Jeg har nettopp lagt meg, men fikk så sykt lyst på bak-potet at jeg tror jeg må opp å se om det finnes noen vanlig potet å mikra :P

Jeg sendt mye mms før, men når jeg fikk nytt abbonemang som ikke inkluderer mms ble jeg nøtt til å finne en annen måte å sende bilder på gutten til folk. Snap var super på det, synd bare at de forsvinner. Hadde jeg tenkt på det skulle jeg brukt Messenger, men nå er jeg så van til å sende på snap så det blir vel til å fortsette :)
Du kan jo lagre dine egne snap :)

Høres herlig ut å kunne gjøre det sånn! Og forstår dere godt! Mye godt man kan grille ❤

Veldig mye godt

Første gang i dag vi har grillet sånne mini-innbakte pizza/prioger/mellomting, men pizza har vi grillet en gang før. Det blir ikke sånn veldig grillsmak da, men er jo litt gøy og annerledes enn i ovnen, og med pizzastein blir det bra.

I morgen skal vi grille indrefilet av svin. (vi spiser jo det) Salat. Sikkert ris. Men slett ikke utenkelig noe potet på grillen også. Gleder meg :)

Back
Topp