Finnes en mellomting ja ;-)
Ja, det gjør det.
Solde litt jord og plante ut tomater f.eks.
Dersom lillesøster faktisk SOVER noe utenom trilletur i morgen da. Bør det, for pappa trenger solden selv over helga. Jeg må seriøst få laget min egen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Finnes en mellomting ja ;-)
Det syns jeg er innafor! Kos deg.Gal gravid dame fikk lyst på grillspyd midt på natta nestengrillen neste, i minusgrader
![]()
![]()
HihiGal gravid dame fikk lyst på grillspyd midt på natta nestengrillen neste, i minusgrader
![]()
![]()
Ja blir spennende å se om det kommer noe mer ut av dette.En villaks vet vi jo ikke hvor den har vært... kan jo være mer giftstoffer i de.. den laksen de produserer blir ikke kjørt avlusing på. 0 kjemikaler. Kun rent for, men de er de første i verden som gjør dette..så får se hvordan det går.
Jeg sendt mye mms før, men når jeg fikk nytt abbonemang som ikke inkluderer mms ble jeg nøtt til å finne en annen måte å sende bilder på gutten til folk. Snap var super på det, synd bare at de forsvinner. Hadde jeg tenkt på det skulle jeg brukt Messenger, men nå er jeg så van til å sende på snap så det blir vel til å fortsetteJeg og sender mye der![]()
Takk takkGratulerer med dagen i morgen![]()
hva str er du på jakt etter?Så en lignende ulldrakt på cubus men største str 86.![]()
Da får vi håpe lillesøster samarbeider.Ja, det gjør det.
Solde litt jord og plante ut tomater f.eks.
Dersom lillesøster faktisk SOVER noe utenom trilletur i morgen da. Bør det, for pappa trenger solden selv over helga. Jeg må seriøst få laget min egen!
på mariusdressen?Har du oppskrift? xD
Da får vi håpe lillesøster samarbeider.
Og dette ville jeg ikke kalt jobb, men hobbykos ;-)
Ikke gal, bare gravidGal gravid dame fikk lyst på grillspyd midt på natta nestengrillen neste, i minusgrader
![]()
![]()
hehe ok.Hvis alle kommer så er vi da... 19-20 stk. Og det er ikke mulig å ha her på en gang![]()
Er ikke glad i laks herJa blir spennende å se om det kommer noe mer ut av dette.
Vi spiser ikke så mye fisk vi altså..
35+3, så det nærmer segJa skjønner det.
Hvor langt er du nå?
Du kan jo lagre dine egne snapJeg sendt mye mms før, men når jeg fikk nytt abbonemang som ikke inkluderer mms ble jeg nøtt til å finne en annen måte å sende bilder på gutten til folk. Snap var super på det, synd bare at de forsvinner. Hadde jeg tenkt på det skulle jeg brukt Messenger, men nå er jeg så van til å sende på snap så det blir vel til å fortsette![]()
Åhhh ikke lenge igjen35+3, så det nærmer seg![]()
Håper hun blir fornøyd med dagenTakk takk![]()
Gleder meg til mathehe man får en del lyster da gittSer godt ut da
![]()
Høres herlig ut å kunne gjøre det sånn! Og forstår dere godt! Mye godt man kan grille ❤