Ja skjønner det.Ja, hva skal jeg si.. jeg gleder meg til å bli ferdig, og motiverer med med at lillesøster har det bra ♡
Hvor langt er du nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja skjønner det.Ja, hva skal jeg si.. jeg gleder meg til å bli ferdig, og motiverer med med at lillesøster har det bra ♡
Så kjektVi skal feire frøkna sin 4 årsdag, :-D
Hvor mange er dere med alleFordi vi ikke har plass til hele familien på en gang. Og så tror jeg ikke at ungene hadde fått noe særlig ut av det når alle kommer på en gang. Altfor mange som skal ha oppmerksomhet fra dem.
Håper det går seg ganske raskt til, håper på å få jobbet litt i mellom i perm.Ikke sikkert bekkenet blir helt bra med en gang, men uansett bedre. Er fortsatt litt plaget 8 mnd etter
Så godtGal gravid dame fikk lyst på grillspyd midt på natta nestengrillen neste, i minusgrader
![]()
![]()
hehe man får en del lyster da gittGal gravid dame fikk lyst på grillspyd midt på natta nestengrillen neste, i minusgrader
![]()
![]()
Det er det absolutt!Jada helt sant.
De er i alle fall veldig fornøyd med det nye huset og det er det viktigste![]()
Burde ikke ta altfor lang tid daSkal piske krem i den ene... fort... smelte litt sjokolade og blande litt i den 2. Litt lengre, men de er absolutt best om de får stå med fyll over natten
Ja det blir vel kanskje sånn.Vet ikkegrå eller brun
men føler de som kan strikke alt har strikke prosjekt for meg
![]()
Herlig hadde kommet om du ikke bodde så langt unna!Gal gravid dame fikk lyst på grillspyd midt på natta nestengrillen neste, i minusgrader
![]()
![]()
Ja hihi.Det er det absolutt!![]()
Finnes en mellomting ja ;-)Ikke redd. Bare oppdradd til å respektere loven om helligdagsfred.
(Ikke så ekstremt som min farmor som ikke strikker eller løser kryssord på en søndag, nei. Men ikke helt sånn som naboen med vinkelsliperen heller)
Så en lignende ulldrakt på cubus men største str 86.Ja det blir vel kanskje sånn.
Sikkert en del til salgs på epla da![]()
Har du oppskrift? xDJa det blir vel kanskje sånn.
Sikkert en del til salgs på epla da![]()
Haha, gale dameGal gravid dame fikk lyst på grillspyd midt på natta nestengrillen neste, i minusgrader
![]()
![]()
En villaks vet vi jo ikke hvor den har vært... kan jo være mer giftstoffer i de.. den laksen de produserer blir ikke kjørt avlusing på. 0 kjemikaler. Kun rent for, men de er de første i verden som gjør dette..
Jepp det er den :-DSå kjektbursdagen er i morgen?
Gratulerer med dagen i morgenJepp det er den :-D
Hvis alle kommer så er vi da... 19-20 stk. Og det er ikke mulig å ha her på en gangHvor mange er dere med alle?
Sikkert like greit å dele opp da ja![]()