Juni - skravletråden

Ligger som et slakt på sofa. Mulig jeg kræsjer her inatt istedenfor å gå opp og muligens vekke L når jeg legger meg i senga med henne og gubben.
Var er enormt slitsomt vakt. To sene vakter med masse folk og tusenvis av ting som må gjøres
Ja da blir man nok slått ut ja... Ble det sofaen? ;)

Hvordan klarer dere å skravle så mye? Jeg prøver å henge med, men hver gang jeg kikker her inne har det kommet minst 10 nye sider :eek: Har så gjerne lyst til å skravle med, men det skjer alltid noe her så jeg ikke kan sitte så lenge av gangen på nett, hvordan får dere tid? Er det lettere å følge med og svare kjapt på pc?
Har falt helt fra selv også, spesielt nå når det er så fint vær:-). Prøver å kikke litt når mini sover ellers har jeg ikke samvittighet til å sitte med mobilen/pc med mindre jeg skal noe veldig viktig:-)

Gal gravid dame fikk lyst på grillspyd midt på natta nesten :p grillen neste, i minusgrader:p
208c781429194762eca3b9e2bf41d4e5
Det der så bare helt herlig ut :) Liker pågangsmotet om å grille i minusgrader ;)

Så godt :) Herlig når de ikke er så lenge oppe ;) Da har man muligheten til å sove igjen.
Ja ikke sant:-). Ulempen er at han våkner tidlig på morgenen somregel mellom 6 og 7 og da er det håpløst å få han til å sove igjen så da er det bare å starte dagen

Ja ikke sant:-). Ulempen er at han våkner tidlig på morgenen somregel mellom 6 og 7 og da er det håpløst å få han til å sove igjen så da er det bare å starte dagen
Ja, det er så typisk at de våkner til den tiden, enig at det da er umulig :p Men er det på natten er det som regel greit å sovne igjen ;) Her er det bare jeg som er våken nå :o Men kjenner jeg kommer til p sovne igjen snart :D Må benytte meg av sjansen siden mann og barn sover ;)

Ja, det er så typisk at de våkner til den tiden, enig at det da er umulig :p Men er det på natten er det som regel greit å sovne igjen ;) Her er det bare jeg som er våken nå :o Men kjenner jeg kommer til p sovne igjen snart :D Må benytte meg av sjansen siden mann og barn sover ;)
Ja viktigste er at de sovner igjen på natten ihvertfall:-). Her er jeg og mini våkne og oppe, gubben jobbet som dørvakt i natt til 2 og sover enda:-)

Ja viktigste er at de sovner igjen på natten ihvertfall:-). Her er jeg og mini våkne og oppe, gubben jobbet som dørvakt i natt til 2 og sover enda:-)
Ja, ellers kan det fort bli en laang dag :p
Siden dere er våkne så er det vel bare å lage en kopp kaffe :)?
Det kan vært slitsom så skjønner at han sover ;) Hvor gammel er gutten deres?

Back
Topp