Akkurat, der har de jo søndagsåpent. Mye folk på søndager?På kiwi![]()
Edit: glem det, jeg er jo helt dust, det var jo liksom lørdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat, der har de jo søndagsåpent. Mye folk på søndager?På kiwi![]()
Er inne på skjult prøver, også prøver jeg å svare på flest mulig mye innlegg når jeg kanHvilket forum er du på?![]()
Mye enklere å svare hurtig viaJa da må jeg nok teste appen![]()
Vi har heldigvis ikke detAkkurat, der har de jo søndagsåpent. Mye folk på søndager?
Edit: glem det, jeg er jo helt dust, det var jo liksom lørdag![]()
Haha så bra daVi har heldigvis ikke detså jeg har fri i morgen
![]()
Ja da blir man nok slått ut ja... Ble det sofaen?Ligger som et slakt på sofa. Mulig jeg kræsjer her inatt istedenfor å gå opp og muligens vekke L når jeg legger meg i senga med henne og gubben.
Var er enormt slitsomt vakt. To sene vakter med masse folk og tusenvis av ting som må gjøres
Takk, ble litt oppvåkninger pga mini men ikke så altfor gale heldigvisHåper du får ei god natt![]()
Ble ikke så gale, ulempen var at mini våknet ett par gangerHuff håper du får en fin natt ❤
Var ikke så gale heldigvis, kjenner ennå bekkenet er litt skranglete men ikke så gale som i går;-)Håper du får en grei natt og at plagene forsvinner![]()
Har falt helt fra selv også, spesielt nå når det er så fint værHvordan klarer dere å skravle så mye? Jeg prøver å henge med, men hver gang jeg kikker her inne har det kommet minst 10 nye siderHar så gjerne lyst til å skravle med, men det skjer alltid noe her så jeg ikke kan sitte så lenge av gangen på nett, hvordan får dere tid? Er det lettere å følge med og svare kjapt på pc?
God morgenTakk, ble litt oppvåkninger pga mini men ikke så altfor gale heldigvis. Selvsagt våknet han også før 6 så her er vi oppe allerede
![]()
Ja ikke så gale. Mini våknet litt bare men sovnet heldivis fort igjenGod morgenHatte en grei natt?
Så godtJa ikke så gale. Mini våknet litt bare men sovnet heldivis fort igjen![]()
Det der så bare helt herlig utGal gravid dame fikk lyst på grillspyd midt på natta nestengrillen neste, i minusgrader
![]()
![]()
Ja ikke santSå godtHerlig når de ikke er så lenge oppe
Da har man muligheten til å sove igjen.
Ja, det er så typisk at de våkner til den tiden, enig at det da er umuligJa ikke sant. Ulempen er at han våkner tidlig på morgenen somregel mellom 6 og 7 og da er det håpløst å få han til å sove igjen så da er det bare å starte dagen
Ja viktigste er at de sovner igjen på natten ihvertfallJa, det er så typisk at de våkner til den tiden, enig at det da er umuligMen er det på natten er det som regel greit å sovne igjen
Her er det bare jeg som er våken nå
Men kjenner jeg kommer til p sovne igjen snart
Må benytte meg av sjansen siden mann og barn sover
![]()
Var ikke så lettHehe men er det lett da?![]()
Ja, ellers kan det fort bli en laang dagJa viktigste er at de sovner igjen på natten ihvertfall. Her er jeg og mini våkne og oppe, gubben jobbet som dørvakt i natt til 2 og sover enda
![]()