Skravletråd Lag Bringebær

helt supert Sylvanas! Jeg liker godt 90 min trening men kan godt ta 60 min.
Kjør gjerne op med denne Hemmeligfrøken :)
 
Syns det så greit ut :) ang skrittene så er det jo mange oppgaver å velge mellom, så om man ikke har teller, så velger man bare en annen? :)
 
Kan man gjøre flere av challengene en dag? altså så mange man vil? men maks 6 i løpet av uka?
 
Hva kaller vi oss? røde bær? :p
 
Jeg synes dette ser bra ut, så jeg er med på denne. Vet ikke om Mrs.JaxTeller har noen innvendinger, men hvis ikke er det vel bare å legge den ut?
 
jeg poster nå, så får det bli som det blir. stell av baby og legging straks, og etter det er det lørdagskveld i huset ;)
 
Beklager at jeg ikke har vært innom, har vært uten nett fram til nå :)

Men utfordringen ser bra ut :D hadde ikke forventet noe annet :)

åsså må jeg si HEI til bringebær, eller , vi er vel alle røde bær nå? :)
 
Skal vi skrive inn veietallene våre på bringebær sin veietråd nå eller skal vi bare fortsette å ha den innpå jordbær :)?
 
Skal vi skrive inn veietallene våre på bringebær sin veietråd nå eller skal vi bare fortsette å ha den innpå jordbær :)?

Hva ønsker dere selv? Jeg klarer fint å sjekke begge trådene, så for meg har det ingen betydning i grunn
 
Hva ønsker dere selv? Jeg klarer fint å sjekke begge trådene, så for meg har det ingen betydning i grunn
Jeg tenker at det enkle er ofte det beste da? Å hvis du suns det er greitt å sjekke begge stedene så er jo det innafor :)
 
Jeg tenker at det enkle er ofte det beste da? Å hvis du suns det er greitt å sjekke begge stedene så er jo det innafor :)
Ja det er null problem for meg, bare jeg får beskjed om hvor dere bestemmer dere for å skrive ;) Hehe
 
Jeg skal helt klart prøve meg på kjøttfri middag. Det har jeg aldri prøvd før, så den teller vel egentlig på "prøve noe nytt" også, haha ^^ Og "prøv ut en ny matrett". Hva tenker dere? Bør man kunne få poeng for alle de 3 på en matrett, eller bør det kun telle som en? 15 000 skritt på en dag går jo inn i bakketrening også, om en velger å ta bakketrening, men jeg føler at det er mer husreint enn 75 poeng på en matrett.

Uansett, det må googling til! Siden det er bare kjøtt som går ut så går det vel ant å lage en salat eller noe med egg i, eller noe helt annet kanskje. Har lett etter oppskrifter før, men alltid feiget ut. Føler ikke at grove pannekaker blir rett her, da utfordrer jeg ikke meg selv.

Hva tenker dere å velge?
 
Går fisk under kjøtt? Ellers er det jo bare å lage en fiskemiddag, og det er jo mange som trenger en dytt for å gjøre det.
 
Hmm,fisk er kjøtt for meg. Fiskekjøtt, fiskekjøttdeig.

Tips er å erstatte kjøttdeig med bønner. Vegetar - taco er faktisk supergodt, og det finnes masse vegatrmiddager i frysedisken! =)

Hva med å dele noen favorittretter her?

Noen av mine er:
Ostelasagne
Lasagne med jukse - pasta av squash eller denne oppskriften http://lchf-bloggen.blogspot.no/2012/01/lavkarbopasta.html
Hjemmelaget tomatsuppe (både med og uten supp).
Prøve å lage noe fra bunn, tells som en ny matrett for meg. Hva med taco med hjemmelaget tacosaus, og hjemmelagede lefser?

Skulle foreslå hjemmelaget is, men da mister man snopen... Samma med hjemmelaget lavkarbo/lavkcal gele laget av sukkerfri saft.
 
Hmm,fisk er kjøtt for meg. Fiskekjøtt, fiskekjøttdeig.

Tips er å erstatte kjøttdeig med bønner. Vegetar - taco er faktisk supergodt, og det finnes masse vegatrmiddager i frysedisken! =)

Hva med å dele noen favorittretter her?

Noen av mine er:
Ostelasagne
Lasagne med jukse - pasta av squash eller denne oppskriften http://lchf-bloggen.blogspot.no/2012/01/lavkarbopasta.html
Hjemmelaget tomatsuppe (både med og uten supp).
Prøve å lage noe fra bunn, tells som en ny matrett for meg. Hva med taco med hjemmelaget tacosaus, og hjemmelagede lefser?

Skulle foreslå hjemmelaget is, men da mister man snopen... Samma med hjemmelaget lavkarbo/lavkcal gele laget av sukkerfri saft.

Vegetar er vanskelig her, for mye av det inneholder f.eks. vårløk eller purreløk, og mannen er sær på alt som er løk (bortsett fra hvitløk). Men jeg tror nok han skal klare å smake når det betyr noe for meg. Ostelasagne høres faktisk godt ut. Men det er med tomatsaus? Den vil jeg bytte ut, får lett vondt i magen av det. Forslag? :D Jeg finnes ikke kreativ når det kommer til mat ^^
 
Klokken er 10:20 og jeg er ferdig trent! Utrolig digg!! :D

For første gang etter fødselen har jeg i dag jogget en liten runde :D Yey!! :D
Etter joggingen gikk jeg opp og ned en slalombakke som ligger ved oss :D Der brukte jeg tyve minutter. Jeg avsluttet med å gå en rask trilletur med snuppa. :D Føler meg fornøyd i dag ja :D

Snop får jeg ikke poeng for, skal til mormor på søndagsmiddag i dag og hun serverer alltid både det ene og det andre. Men vann, grønnsaker, utfordring og trening får jeg poeng for i dag ;)

Har allerede drukket 1 liter vAnn :D

Håper jeg får tid og mulighet til å fortsette sånn her denne uken. Farmor er heldigvis litt stabil nå om dagen *bank i bordet* Jeg tror dette blir en bra uke, hvor jeg konsentrere meg fullt om livstilsendringen min :D

Super bra utfordring denne uken :D
 
Back
Topp