Det var jo kjempe fintVant bloomingville mini leketelt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var jo kjempe fintVant bloomingville mini leketelt![]()
Jeg skravler mens mann og barn er på jobb. Og nå og da i mellom på dagen, regner med det blir mindre når lillesøster kommerJeg skjønner ikke hvordan dere damer får til å skravle så myejeg synes det er noe som skjer hele tiden!
Er det sånn bare fordi man har småbarn (3år) eller har jeg bare for mye å gjøre?
Det er liksom noe som må planlegges og forberedes hele tiden.... Har brukt 2 timer nå på å lage liste på ting som må handles/gjøres imorgen og jeg som tenkte legge meg tidlig i kveld!men vil jo skravle og...
![]()
Joda i teorien, men da ligger den nærmere øretHehe jojo men lavere lyd om det er mykt
Ja, men hadde det fint før regnet kom. Hva skal du gjøre i morgen?Kjedelig avslutning da ja :/
Lykke til, håper vi får rapportSkal i hvert fall prøve meg på å bake en ostekake motsatt vei imorgendvs gele først, så ostekrem, så bunn. Å snu den rundt
livredd for at det skal gå galt!
i tillegg skal jeg prøve meg på å lage lyseblå gele... Føler det her kan gå mange veier.....
![]()
Ja, det skjønner jegGruer meg til å reise fra sommeren og hjem til Trøndelag kjenner jeg![]()
Å sånne ting bruker jeg ikke tid på nå, men burde kanskje.Jeg skjønner ikke hvordan dere damer får til å skravle så myejeg synes det er noe som skjer hele tiden!
Er det sånn bare fordi man har småbarn (3år) eller har jeg bare for mye å gjøre?
Det er liksom noe som må planlegges og forberedes hele tiden.... Har brukt 2 timer nå på å lage liste på ting som må handles/gjøres imorgen og jeg som tenkte legge meg tidlig i kveld!men vil jo skravle og...
![]()
Men du trengte vel da søvnenHar ikke fått gjort noe jeg tenkte. Skulle gjøre litt før bhg,men sovnet![]()
Ja, jeg studerte og drakk mye kaffe mens mannen jobbetOy så spennendehva gjorde du der? Studerte?
Det var jo kjempe fintheldig. Gratulerer
![]()
Samme her... da jeg begynte på videregående. Var det morsomste kresjbilene i fyllaHusker jeg hadde så dilla på tivoli som lita. Til neste år skal jeg ta med eldsta for første gang for å se om hu liker det![]()
Krysser fingre for at det går bra!Skal i hvert fall prøve meg på å bake en ostekake motsatt vei imorgendvs gele først, så ostekrem, så bunn. Å snu den rundt
livredd for at det skal gå galt!
i tillegg skal jeg prøve meg på å lage lyseblå gele... Føler det her kan gå mange veier.....
![]()
Samme her... da jeg begynte på videregående. Var det morsomste kresjbilene i fylla
Aner ikke. Har ikke vært så ofte på tivoli. Var en tur i fjor. Da tror jeg vi kjøpte 3 billetter til henneDet er jo stas. Å se den lykken i demmers øyne dasynd det skal være så infenalisk dyrt bare
men man får kanskje rabatt om man kjøper mange billetter?
Det er bra daJa, men hadde det fint før regnet kom. Hva skal du gjøre i morgen?
Store forskjeller ut fra hvor dere var eller?Ja, var i Asia i 3,5 år![]()
Håper det blir bedre <3Tenkte plutselig i dag kanskje ungen har fått for lite mat i det siste.. Har stagnert helt på vekta siden forrige kontroll og sover dårlig.. Så i dag har jeg foret og foretdvs har ikke økt drastisk men økte vannet til grøten med 40 ml og litt ekstra lunsj.. Og hun ble tvangssovet i formiddag.. Lå sammen med henne og ammet så snart hun nesten våknet.. Dermed ble det nesten 2 timer! Trøtt resten av dagen og tok seg en liten dupp nr 2
ikke så lang da.. Mellom 15-30 min et sted.
I kveld ble det igjen ramaskrik.. Gav paracet i tilfelle smerter.. Funka ikke, prøvd vann i tilfelle tørste.. Funka ikke.. Til slutt gav jeg gaviscon selv om vi ikke har gitt det på flere måneder... Hva skjer? Hun sovna! Kanskje det er reflux likevel da og ikke (bare) melkeallergi...? Glad det er lege denne uka..
Åja, veldig. Kina var verstStore forskjeller ut fra hvor dere var eller?![]()
Hmmm, godt dere skal til legen da ja.Tenkte plutselig i dag kanskje ungen har fått for lite mat i det siste.. Har stagnert helt på vekta siden forrige kontroll og sover dårlig.. Så i dag har jeg foret og foretdvs har ikke økt drastisk men økte vannet til grøten med 40 ml og litt ekstra lunsj.. Og hun ble tvangssovet i formiddag.. Lå sammen med henne og ammet så snart hun nesten våknet.. Dermed ble det nesten 2 timer! Trøtt resten av dagen og tok seg en liten dupp nr 2
ikke så lang da.. Mellom 15-30 min et sted.
I kveld ble det igjen ramaskrik.. Gav paracet i tilfelle smerter.. Funka ikke, prøvd vann i tilfelle tørste.. Funka ikke.. Til slutt gav jeg gaviscon selv om vi ikke har gitt det på flere måneder... Hva skjer? Hun sovna! Kanskje det er reflux likevel da og ikke (bare) melkeallergi...? Glad det er lege denne uka..
Om natten jaJoda i teorien, men da ligger den nærmere øret![]()