Juni - skravletråden

Jeg skjønner ikke hvordan dere damer får til å skravle så mye :) jeg synes det er noe som skjer hele tiden! :o Er det sånn bare fordi man har småbarn (3år) eller har jeg bare for mye å gjøre?
Det er liksom noe som må planlegges og forberedes hele tiden.... Har brukt 2 timer nå på å lage liste på ting som må handles/gjøres imorgen og jeg som tenkte legge meg tidlig i kveld! :o men vil jo skravle og... ;)
Tja, jeg har 2, en på 7 og ei på hvert øyeblikk 4 år, men jeg tar meg tid til skravling :-P

Men så nedprioriterer jeg nok ting som andre prioriterer :-P

Jeg skjønner ikke hvordan dere damer får til å skravle så mye :) jeg synes det er noe som skjer hele tiden! :o Er det sånn bare fordi man har småbarn (3år) eller har jeg bare for mye å gjøre?
Det er liksom noe som må planlegges og forberedes hele tiden.... Har brukt 2 timer nå på å lage liste på ting som må handles/gjøres imorgen og jeg som tenkte legge meg tidlig i kveld! :o men vil jo skravle og... ;)
Har snar en 4 åring og ei på 8mnd. Er jo hjemme hele dagen, men i dag har det ikke vært så mye tid til skravling. De er ganske aktive begge to

Skal i hvert fall prøve meg på å bake en ostekake motsatt vei imorgen :) dvs gele først, så ostekrem, så bunn. Å snu den rundt :o livredd for at det skal gå galt! :o i tillegg skal jeg prøve meg på å lage lyseblå gele... Føler det her kan gå mange veier..... :P

Dårlig gjort at noen ikke får asså... Virker som flertallet har sol og varme....
Værmeldingen på tv2 fremstilte Trondheim som den sommerbyen i dag . De glemte å fortelle om de kalde gradene og vinden.

Jeg sitter pent i sofaen selv om jeg burde gjort mye mer.. Men orker ikke.. Så da skravler jeg :p
Va opp å hentet en is nå, da innså jeg at jeg fortsatt ikke ryddet i kjøkkenet etter middagen... Men det da va lov å ta det imorgen når samboer er borte og jeg må ta alt selv? ;)

Veldig, men været kunne vært bedre. Var uheldig med at det begynte å regne på slutten. Hadde ikke med meg regntrekket til vogna, for jeg fant det ikke i farten så da var det bare å kjøre hjem igjen.
Kjedelig avslutning da ja :/

Har snar en 4 åring og ei på 8mnd. Er jo hjemme hele dagen, men i dag har det ikke vært så mye tid til skravling. De er ganske aktive begge to
Jeg syns det er vanskelig å få til noe skravling når jeg er med 3-åringen, regner med det blir samme for deg. Jeg vil liksom ikke sitte med nesa i mobilen når han roper "mamma, mamma sjå!". Dessuten er det så fint vær for tiden så vi er mye ut og da må han passes HELE tiden så han ikke stikker av :P

Tenkte plutselig i dag kanskje ungen har fått for lite mat i det siste.. Har stagnert helt på vekta siden forrige kontroll og sover dårlig.. Så i dag har jeg foret og foret :p dvs har ikke økt drastisk men økte vannet til grøten med 40 ml og litt ekstra lunsj.. Og hun ble tvangssovet i formiddag.. Lå sammen med henne og ammet så snart hun nesten våknet.. Dermed ble det nesten 2 timer! Trøtt resten av dagen og tok seg en liten dupp nr 2 :o ikke så lang da.. Mellom 15-30 min et sted.

I kveld ble det igjen ramaskrik.. Gav paracet i tilfelle smerter.. Funka ikke, prøvd vann i tilfelle tørste.. Funka ikke.. Til slutt gav jeg gaviscon selv om vi ikke har gitt det på flere måneder... Hva skjer? Hun sovna! Kanskje det er reflux likevel da og ikke (bare) melkeallergi...? Glad det er lege denne uka..

Så vurderer å la mannen og jordmor få ønske sitt :p
Men redd det skal bli utrolig kjedelig da!
Ja, det skjønner jeg. Jeg har gått hjemme siden begynnelsen av februar.. men jeg har sett tv, håndarbeid, sett tv, skravlet og stirret i taket. Jeg har jo slitt med dårlig energi. Ved å sykemelde meg fikk jeg mer overskudd til mann og barn og dermed mindre dårlig samvittighet. :)

Jeg syns det er vanskelig å få til noe skravling når jeg er med 3-åringen, regner med det blir samme for deg. Jeg vil liksom ikke sitte med nesa i mobilen når han roper "mamma, mamma sjå!". Dessuten er det så fint vær for tiden så vi er mye ut og da må han passes HELE tiden så han ikke stikker av :P
I dag har det ikke vært så bra vær. Men ser hvorfor du ikke er så mye inne. Har litt tid når hun er i bhg og minste sover... men ellers har jeg kveldene og litt innimellom.

Back
Topp