Hehe ikke lett å bekymre seg for slike tingJa lille kunne egentlig ha bada naken, men gubben var så redd hu skulle bæsje i vannet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ikke lett å bekymre seg for slike tingJa lille kunne egentlig ha bada naken, men gubben var så redd hu skulle bæsje i vannet![]()
Men det våkner man jo avVar vell mest vibrerings lyd i morges![]()
Godt det daLitt travel, men fin
Kommer an på hvor mye vibrerende det er. Men når vibreri gen lager lyd så gjør man detMen det våkner man jo av![]()
Den har vært varm. Men ganske fin. Lillegull og jeg har vært på lang gåtur med morfaren hennes. Nå får jeg fotpleie av mams. Herlig å være på ferie hos foreldre/besteforeldre altså.For en dag. Har gått i ett hele dagen så har ikke vært mye tid til skravling. Sommerfest i bhg og full fart hjemme etter.
Hvordan har deres dag vært?
Gratulere!Woohoo! Vant mini leketeltet på topp 100 mai konkurransen!![]()
Ja, det er i grunn stygt å klage på varmen. Men så gjør man det lell. Sender noen varmegrader til deg![]()
Nei, hvis du allerede har varme kan de sende den hit!Jeg klager ikke.
Så ja de som klager kan sende litt.
Jeg nyter virkelig varmen!![]()
Ja, men her så er min inntekt før studiene de som teller, fikk bedre da enn hva jeg kanskje får i sommer som ringevikar, og da er det lettere å bli sykmeldt også hvis man ser på det økonomiskeGreit å sjekke sånt ja, men formen er viktigere!
Høres herlig ut. Har selv bodd i Australia og hadde ingen problemer der om sommeren
. Bare herlig
![]()
Vi måtte ta frem dunjakka igjen i dag. Ble kaldt ute med bare 8° og nordavindTakk.. Fryser i hjel her! Ikke pakka bort dunjakka til mellomste engang endariktignok sånn tynn tynn dunjakke
Ønsker meg det samme som deg![]()
Så spennende!Mannen fikk seg jobb der![]()
Blir vel en tur på tivoli i morgen... men ellers tror jeg det skal bli rolig.Den har vært varm. Men ganske fin. Lillegull og jeg har vært på lang gåtur med morfaren hennes. Nå får jeg fotpleie av mams. Herlig å være på ferie hos foreldre/besteforeldre altså.
Håper du får en rolig helg da?
Var det en trivelig sommerfest?For en dag. Har gått i ett hele dagen så har ikke vært mye tid til skravling. Sommerfest i bhg og full fart hjemme etter.
Hvordan har deres dag vært?
Gratulere!
Lenge siden du var her?![]()
Kos degNå må jeg ut å jobbe igjen!![]()
Ja, det skjønner jeg da jaJa, men her så er min inntekt før studiene de som teller, fikk bedre da enn hva jeg kanskje får i sommer som ringevikar, og da er det lettere å bli sykmeldt også hvis man ser på det økonomiske
Lager jo ofte lyd føler jegKommer an på hvor mye vibrerende det er. Men når vibreri gen lager lyd så gjør man det