Juni - skravletråden

For en dag. Har gått i ett hele dagen så har ikke vært mye tid til skravling. Sommerfest i bhg og full fart hjemme etter.
Hvordan har deres dag vært?
Koselig det da :)

Hvert en kjedelig dag, slappet av, vasket litt, hvert med snuppa, laget mat også dusjet snuppa ❤

Har alltid hatt lyst å dra dit.. Men ikke klarer jeg tanken på flyreisen og er alt for redd for edderkopper og kryp...
Lang flyreise ja:-). Men så faktisk ikke mer til edderkopper og kryp enn hva jeg gjør her hjemme. Kanskje litt i overkant mye kakerlakker var det eneste. Men på hoteller i storbyene var det ganske greit.

Var det en trivelig sommerfest?
Veldig, men været kunne vært bedre. Var uheldig med at det begynte å regne på slutten. Hadde ikke med meg regntrekket til vogna, for jeg fant det ikke i farten så da var det bare å kjøre hjem igjen.

Jeg skjønner ikke hvordan dere damer får til å skravle så mye :) jeg synes det er noe som skjer hele tiden! :o Er det sånn bare fordi man har småbarn (3år) eller har jeg bare for mye å gjøre?
Det er liksom noe som må planlegges og forberedes hele tiden.... Har brukt 2 timer nå på å lage liste på ting som må handles/gjøres imorgen og jeg som tenkte legge meg tidlig i kveld! :o men vil jo skravle og... ;)

Jeg skjønner ikke hvordan dere damer får til å skravle så mye :) jeg synes det er noe som skjer hele tiden! :o Er det sånn bare fordi man har småbarn (3år) eller har jeg bare for mye å gjøre?
Det er liksom noe som må planlegges og forberedes hele tiden.... Har brukt 2 timer nå på å lage liste på ting som må handles/gjøres imorgen og jeg som tenkte legge meg tidlig i kveld! :o men vil jo skravle og... ;)

Jeg sitter pent i sofaen selv om jeg burde gjort mye mer.. Men orker ikke.. Så da skravler jeg :p

Back
Topp