Nei de hadde ikke det. Håper vi ruger sammen i sommerde hadde ikke latt deg starte med medsiner i dag om de hadde hatt sommerstengt (hele IVF avdelingen)!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei de hadde ikke det. Håper vi ruger sammen i sommerde hadde ikke latt deg starte med medsiner i dag om de hadde hatt sommerstengt (hele IVF avdelingen)!!!
Spray dag 1
Da er første dose med spray tatt. må si det kiler veldig i nesa, men ikke nok til at jeg må nyse.
Og den ettersmaken var virkelig ikke god. blir litt kvalm og uggen av den, men tar vel ikke så lang tid før jeg venner meg til den heller.
Nå er jeg spent på om jeg merker noen bivirkninger. Men nå er vi i gangHurra!
Kjente det en stnd etter sprayen. så hadde det kommet et nys så hadde det nok ikke vært krise. men jeg skal prøve trikset ditt i kveld om det skjer det samme. jeg skal ikke kjenne så mye etter bivirkning har jeg bestemt meg for, er jo bare fint om det ikke melder seg noe.Hvis du noen gang føler du har en nys på gang rett etter sprayen så har hvertfall jeg effektivt stoppet nysen ved å holde litt for nesa.
Prøv å ikke kjenne etter bivirkningerDet er mange som ikke merker så mye og da er det ingen vits å uroe seg unødig.
Så gøy at du endelig er i gang!!Blir spennende å følge deg på veien din
Ps: hvordan fikk du tykk skrift på "spray dag 1"?
Kjente det en stnd etter sprayen. så hadde det kommet et nys så hadde det nok ikke vært krise. men jeg skal prøve trikset ditt i kveld om det skjer det samme. jeg skal ikke kjenne så mye etter bivirkning har jeg bestemt meg for, er jo bare fint om det ikke melder seg noe.
jeg bruker pc da har du en verktøylinje over boksen du skriver i. vet ikke om man får gjort det fra appen jeg, har ikke sjekket
Ja nå er jeg endelig i gang. det er så deilig, endelig snart i mål .
Når er test dag for deg forresten?![]()
Blir pengene med test dag. Krysser fingre for at du får positiv testAha! Da skjønner jeg at jeg ikke finner noen sånn knapp på appen hvertfall![]()
Håper du flyr gjennom hormon-karusellen uten å merke noe som helst![]()
Min testdato er 9. Juni. Litt under en uke igjen!Veldig spent!
Spray dag 2.
Merker fint lite. Men så er den en karusell med følelser i sving om dagen etter jeg fikk en dårlig nyhet om et dødsfall.
Men det stikker en del i nesa etter jeg har tatt sprayen. Merker at dette blir en utfordring for meg og huske på å ta spray til rett tid. Må sette på alarm så jeg får tatt den.
Takk ♡Kondolerer ❤