Akkurat passe strengKengu er streng![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat passe strengKengu er streng![]()
Og meg!Ha ha du och jag
Greier ikke ta jerntab. Blir så løs i magen av deNeida bare triple dosen jerntabletter (liker dem ikke pga interaksjoner mot kalsium) og passe på at jeg ikke har uvi
Helt enigVar jaggu godt med en dusj!
Bedre at de finner det ut nå!Hater når skjult nr ringer og idag var det jordmor! Blodverdien min har gått ned! Ikke akkurat det jeg ville høre! Og må levere urinprøve på mandag!
Godt det ble litt søvnGod formiddag. Da har vi vært på langtur med morfar. Var ikke lett å sove i vogna i denne varmen. Men det gikk til slutt.
JaMen tilbake nå eller?![]()
Ja, ikke sant! Jeg får noen glimt i ny og ne da men.Makan til frekkhet av den sola da og glemme oss :O
JeppBle det dupp?
Dårlig?Å så dårlig
Blir omvendt her så har duphalac klarGreier ikke ta jerntab. Blir så løs i magen av de
Hvilken bil har dere ?Liker at vi har en sånn bil at vi bare stappet emmaljungaen inni selv om understellet til zappen ligger der og et par tre handleposer og enda er der god plass![]()
Joa men gleder meg ikke til niferex to ganger om dagenBedre at de finner det ut nå!
Sånn at de kan gjøre noe med det før fødsel![]()
Jeg var jo egentlig bare dum. Dusjet så rett ut i solen. haha..og ikke nok med det. glemte smøre meg. Så ser nok ut som en zebraTrenger en til kjenner jeg
Har faktisk et lite glimt av sol her nå :OJa, ikke sant! Jeg får noen glimt i ny og ne da men.
Samme her. 2 timerJeppog det var godt
S maxHvilken bil har dere ?![]()
Ja er i grunn det. Men nok av ting jeg vil ha strikket så bare bra det.Snart ferdig med den også da.
Skulle hvert der jeg også, vel kanskje litt usikker på middagen fortsatt!Jalitt så må en tur på butikken før alle skal kl 15
OkeI. Greit med mulighet for ekstra da32% egentlig. Men jobber bestandig mer50-60%