Jeg sovna.Har pakket litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sovna.Har pakket litt
Takk, det var så godt ! Akkurat når jeg la meg kom 16 åringen hjem en liten tur så alarmen måtte forskyves men jeg sovnet uten problemSove godt søte du
Sovet litt uansett jegNei får vel bli enig med Kengu, også får vi heller legge oss tidlig om vi klarer målet tidlig![]()
Å nei, så kjedelig:/Irritert.
Mistet telefonen. Den har sånn lommebok rundt, for jeg mister den ned nesten daglig. Plukker opp og går videre. Oppdager neste gang ei stripe. Nei, to, nei flere. Knust skjermen.
Helt brukbar enda altså, men knust tvers over midt på. Bare et halvt år gammel.
Neida bare triple dosen jerntabletter (liker dem ikke pga interaksjoner mot kalsium) og passe på at jeg ikke har uviHuff. Håper det ikke er noe galt.
Får skylde på at de har rare strOg jeg har virkelig egentlig ikke store pupper heller.
Men ammer da
Men tilbake nå eller?Sovet litt uansett jeg![]()
Oj...Var burberry
Hun ene på 2 år skylle pynte seg til bursdag og hadde antrekk til 525 pund
Hahh... Stakkars mine som vel ikke får antrekk til 525 kr engang...
Du og jobbhelg?Jobb for meg også![]()
Takk snuppaHåper virkelig det snur for dere snart ♡
HahaHva depper du for sa du?![]()
Makan til frekkhet av den sola da og glemme oss :ODen har vel glemt oss bord for Dovre![]()
Og det gjorde viSov godt![]()
Alle store ting såHehe, det skjønner jeg jo
Huset helt ferdig??
Har litt sånne tidvis solgløtt her også nåDet er bra![]()
Ble det dupp?Herlighet så trøtt jeg ble. Vurderer sterkt en dupp
Du har min fulle forståelse.Overflatisk blir det.. Litt sånn ja og ha og kunstig latter.. Kommer ikke til å anstrenge meg så mye som en kalori for å gjøre noe..
Krysser fingrene hun tar et vekthopp oppoverMen regner med hs kommer til å reagere da.. Blir spennende å senga som skjer..
Sånn på toppen av den fine kjolen jeg så gravid ut i, og de fine sandalene jeg satte pent på plass igjen, så var det en litt kjip shopping-runde....Å nei, så kjedelig:/