Er to timer mellom bhg og han er ferdig, også må de få middag osvKan han gå med hun da kanskje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er to timer mellom bhg og han er ferdig, også må de få middag osvKan han gå med hun da kanskje?
Så braDet var det ja![]()
Var i grunn detGodt å få det unnagjort
Ja skjønner godt det er vanskeligMen vil jo også jobbeæsj vanskelig! Vurderer å snakke med jordmor igjen om mulig sykmelding fra 20 juni
Men regner med hs kommer til å reagere da.. Blir spennende å senga som skjer..Ikke sant. Er nok ikke så unormalt at de kan flate litt ut når de blir så aktive![]()
Da tar du deg en dupp med god samvittighetHerlighet så trøtt jeg ble. Vurderer sterkt en dupp
Mhm tror nok det.Ja ser den. Du får prøve det![]()
Å det er koselug å ha med baby i dusjenSå bra
Tar med meg frøkna i dusjen her. Trenger en vask hun også![]()
Åhh da blir det verreEr to timer mellom bhg og han er ferdig, også må de få middag osv![]()
God morge damer.
Her er ei kjørt i bhg og andre tar 1. Duppen... så nå skal jeg se om jeg får laget meg litt frokost.
Hva er deres dagsplaner?
Også bare gå hjemme så lenge kommer til å gjøre meg galJa skjønner godt det er vanskelig
Husker det selv
Det varmeste det er meldt den nærmeste uken er 14 grader![]()
Ha ha du får finne noe å gjøreOgså bare gå hjemme så lenge kommer til å gjøre meg gal![]()
Det blir da litt lønnMhm tror nok det.
Blir lite lønn gitt, men sånn er det.
Prioritere litt annerledes bare
Savner det altsåJa veldig<3
Ja, føler nesten mannen må få middag, men jobber imorgen så han kan ta henne med mens jeg er på jobbÅhh da blir det verre![]()
Det er du virkelig ♡Ja sendte litt,må være snll
Finne frem knytte putene mine som jeg skulle hvert ferdig med for lenge siden kanskjeHa ha du får finne noe å gjøre
Hehe, ja jeg må jo skravleNei nei nei dårlig idé![]()