Uff, håper han sovne til sluttMini skal selvsagt ikke sove og hvis han ikke har luren sin så ender jeg med en overtrøtt unge i 2-3 tiden som kommer til å hylgrine til leggetid![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, håper han sovne til sluttMini skal selvsagt ikke sove og hvis han ikke har luren sin så ender jeg med en overtrøtt unge i 2-3 tiden som kommer til å hylgrine til leggetid![]()
Å nei, sånt er kjedelig!Irritert.
Mistet telefonen. Den har sånn lommebok rundt, for jeg mister den ned nesten daglig. Plukker opp og går videre. Oppdager neste gang ei stripe. Nei, to, nei flere. Knust skjermen.
Helt brukbar enda altså, men knust tvers over midt på. Bare et halvt år gammel.
Den var jo kjempe finOg så jakter jeg på en ammevennlig kjole siden det er lite utvalg i reelle ammekjoler. Fant denne, men jeg ser jo rent gravid ut!!![]()
Ja, fin kjole.Den var jo kjempe fin
Første gang jeg har sett bilde av deg! *jubler*![]()
Hvor varmt er det hos dere?Helt annet enn her ja
Å nei så kjedelig daIrritert.
Mistet telefonen. Den har sånn lommebok rundt, for jeg mister den ned nesten daglig. Plukker opp og går videre. Oppdager neste gang ei stripe. Nei, to, nei flere. Knust skjermen.
Helt brukbar enda altså, men knust tvers over midt på. Bare et halvt år gammel.
Er vel i grunn det jaEr vel nesten beste idéen?![]()
Ha ha du och jagAner ikke, ikke så flink med tall så liker at andre finner det ut![]()
Hva er du kresen på?Ja jeg er vel det![]()
Vet ikke, er på shoppingHvor varmt er det hos dere?
Trenger en til kjenner jegVar jaggu godt med en dusj!
Det er slemtDe liker oss ikke!![]()
Snart ferdig med den også da.Har baktykket, seler, montering og knapper igjen er det vel
Det er det helt klartSupert for en svensketur![]()
Syns kjoler er vanskelig å finne for finner alltid de som viser det man ikke vil viseNettopp. Man vil ikke det.
Ja jeg ga gubben utfordringenUff, håper han sovne til slutt![]()
Hva????Klær må de jo ha![]()
Nå trenger jeg ny en ..Ferdig i dusjen nå?![]()
Misunner deg ikkeSkikkelig kjip![]()