Godt de solgte bikini i separate deler i det minste. Siden jeg kjøpte en del i 36 og en i 42....Har sluttet å se på str! Er ulike str ut ifra hvor man kjøper noe og hater det! Spesielt når det er stor forskjell.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt de solgte bikini i separate deler i det minste. Siden jeg kjøpte en del i 36 og en i 42....Har sluttet å se på str! Er ulike str ut ifra hvor man kjøper noe og hater det! Spesielt når det er stor forskjell.
Kan få noen grader fra megLitt for kaldt.
UFF da stakkars barnHahh... Stakkars mine som vel ikke får antrekk til 525 kr engang...
GjerneKan få noen grader fra meg
Hehe tror de er flinkere på norsk enn herHe he mhm ;må jo det
Eh ja for det kjøper man til en toåring!!!Var burberry
Hun ene på 2 år skylle pynte seg til bursdag og hadde antrekk til 525 pund
Ha ha gjør han detHehe tror de er flinkere på norsk enn her
Sjefen sliter skikkelig når det kommer norske kunder![]()
He he om du ser programmet så er barna godt lært opp...Eh ja for det kjøper man til en toåring!!!
Liker merker altså men de må ha lært å ta vare på klærne først!![]()
Å ja!Ja det må vi!
Har ikke fått testet den i bilen. Men liten nok er den sammenlignet med emmaljungaenJeg så et lite Glimt av en vogn i tråden her i går, men det gikk alt for fort for meg til å se gjennom alle quotene![]()
Hva syns du? Var den liten nok til bilen?Den er jo så fiin
![]()
Veldig godkjent hos henneSå bra
Frøkna da?![]()
Det synes jeg egentlig er det verste....He he om du ser programmet så er barna godt lært opp...
Eh ja enda godt det!!!Godt de solgte bikini i separate deler i det minste. Siden jeg kjøpte en del i 36 og en i 42....
Liker at vi har en sånn bil at vi bare stappet emmaljungaen inni selv om understellet til zappen ligger der og et par tre handleposer og enda er der god plassHar ikke fått testet den i bilen. Men liten nok er den sammenlignet med emmaljungaen![]()
Hun men ja, kjempe morsomt når jeg skal stå å se på for å lære noe også er kunden norsk og man ser at hun sliter maks med å forståHa ha gjør han det
Men barn skal da være barn!!! Viktig for motoriken at de får løpe, leke og slå seg litt, blir litt ødelagte klær men sånn er det med barnHe he om du ser programmet så er barna godt lært opp...
32% egentlig. Men jobber bestandig merDet gjør manHvor stor stilling har du
?
Huff. Håper det ikke er noe galt.Hater når skjult nr ringer og idag var det jordmor! Blodverdien min har gått ned! Ikke akkurat det jeg ville høre! Og må levere urinprøve på mandag!
Og jeg har virkelig egentlig ikke store pupper heller.Eh ja enda godt det!!!![]()