Jeg burde ha vært i seng alleredeOrker å skravle litt nå før jeg legger meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg burde ha vært i seng alleredeOrker å skravle litt nå før jeg legger meg![]()
Krysser fingrene for detSatser på at ho sovna for natten nå.
Hvorfor ikke la ungdommen ha programmet i fred?Mannen min fortalte meg at han ville også se det![]()
Helt sikkertBlir nok bra det
Heldigvis ikke altfor lenge det egentlig varer, bare føles sånnJeppMen føler meg som en hval
![]()
Ja er greit å bli fulgt litt ekstra oppEnig at det blir lenge med mye div under sv.skapet
![]()
Vi har å ei jente på snart 4 da![]()
ahh skjønner. Planløsning har utrolig mye å si.Litt dårlig planløsning så føles litt trangt. Og et soverom som er altfor stort. Kunne være tre soverom i huset
Kommet seg litt nå jaTatt seg opp litt nå ser jeg![]()
Hihi, ja må gjøre noe selv om man er hjemme ;-)God bedring til frøknaHusarbeid er viktig
![]()
Koselig om du har tidLitt på siden av skravla i dag jeg, får prøve å komme meg med
Håper jeg også. Aldri hatt lave verdier før!Ja skjønner du er sliten.
Håper verdiene er bedre![]()
Skjønner detMå få lagt meg en gang![]()
Tror mannen kommer snart da så skravler så mye som mulig før det!![]()
Det forstår jeg... herlig å se søskenkjærlighetenÅjaSamme som meg, eller vi har ei som blir 4 i august
Så hun gleder seg veldig til å bli storesøster
![]()
Joda bare bra med meg ;-)Klatremusa! Hvordan er det med deg?
Er nok det jaMange som har fint vær og er utendørs i kveld kanskje..
Derfor tempo ikke er veldig høyt.
ja veldig hyggeligVar det koselige
takkHyggelig å se deg her![]()
jaja det hadde viEr jo ikke bare bare dethåper dere har a/c i bilen da
![]()
Full dag det, men du er her nå daHar dessverre ikke fått skravlet i dag.
Først jobb, hjem og lage og spise middag, få ungene i seng som tok ekstremt lang tid i dag, sy merker på speider skjorten til eldste, klippe plenen, finne frem klærne til ungene jeg skal pakke før vi drar i morgen +++++
Ikke mye skravletid til overs da
Ja, jeg dusjet aldri så lenge jeg tror jeg ikkeDeilig å dusje lenge av og til
Ja du får skravle litt istedenforTror det verandagulvet får vente likevel. Ble plutselig litt slapp![]()
Er jo et stykke det jaBergen litt lang vei.. Vært i Kristiansand 2 ganger
Nå lo jeg godtJahihi is er kjempegodt! Og ekstra godt ved kvalme
tror kroppen forbedrer seg for gikk 2 ganger med nummer 2 med kort mellomrom
nei han bare"regnbuefarger kjære? du må slutte å bestille klær når du er gravid. Blir så crazy på valgene dine"
haha!
Må jo ha det med såHuff her pakker jeg så lite som overhode mulig![]()