Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ikke santSnuppa ønsket sin til sin 1 årsdag sier vi
Veldig greit han hadde fra før ja![]()
Du får dra han i øraJa og med hormoner har jeg lyst til å tuppe han ut av døren![]()
Jaidag er faktisk formen dårlig. Vil ikke ha så mye mat og hodepine... Håper jeg er i bedre form i morgen
![]()
Pilotlue 0-3 mnd til lillemirakelHva strikker du på?
Kos deg med en god dusjDet var rolig her inne i kveld.
Tar meg en dusj jeg.
Er det ikke strikke forbud frem til vi har klart kravet idagJeg datt litt ut her, ble mye frem og tilbake, måtte skifte dekk på bilen NÅVære litt med jenta mi som sier hun savner mamma
Men nå er hun i seng og jeg er klar for å skravle
pluss stikke litt da
Håper alle har hatt en fin kveld
![]()
Åhh de er fine daPilotlue 0-3 mnd til lillemirakel![]()
Er midt oppi leggingen nå... blir vel litt mer skravling om littJeg datt litt ut her, ble mye frem og tilbake, måtte skifte dekk på bilen NÅVære litt med jenta mi som sier hun savner mamma
Men nå er hun i seng og jeg er klar for å skravle
pluss stikke litt da
Håper alle har hatt en fin kveld
![]()
Håper de ihvertfall ikke er dårligere!Får håpe de er fineHar du termin i oktober? Ikke godt med kynnere
![]()
Er det mye igjen nå da?Er det ikke strikke forbud frem til vi har klart kravet idag![]()
Jo må jo detTrenger vel ikke pakke så mye![]()
Huff ikke si det, vet ikke helt når jeg skal begynne å kjøpe inn ting vi trengerViste okt, bare huset ikke dato.
Jaja, er jo det...men går fort tid også
Det klarer du nok om du vilHadde tenkt til det jahadde sykkelvogn som noen fikk låne, den flyttet plutselig! Så trenger ny!
Trening og sosialtÅja, bare sosial tur eller er det kamp?
Sikkert litt trangt om plassen. Jeg kunne spise en ert og bli mett da jeg var høygravid.Det kunne jeg også gjort
Men uansett hva jeg spiser nå så blir jeg så mett![]()
He he gjør jegDu overrasker at du ikke er ferdig pakket syns jeg![]()
Var jo ikke idag det skulle være stille!Det var rolig her inne i kveld.
Tar meg en dusj jeg.
Blir nok bra detHeldige du som skal på tur![]()
Hatt snuppa på flere flyplasser med hennesJa ikke sant
De er geniale iallefall
Mhm sånn er detHar da andre ting som foregår også og plutselig så går da timene![]()