Høres bra ut detAlt er som det pleierbra men hektisk!
Du da?må titte innom oftere!
Her flyr dagene av gårde! Syns ikke jeg har stått opp før jeg skal gå og legge meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres bra ut detAlt er som det pleierbra men hektisk!
Du da?må titte innom oftere!
Kan fortsette over ogsåKlar for skravling frem til midnatt?![]()
Aiai! Var det like fint utover dagen?Starta dagen me solglimt mellom lette skyer. Så lover godt![]()
Det er en dag i morgen også dersom vi klarer dette.Kan fortsette over også![]()
Det er braHehe tenkte ikke over det engang
Tja klær, seng med tilbehør, vogn, vognpose og bilstol som jeg kommer på nå ihvertfall.
Har ikke så mye igjen fra snuppa![]()
Kom litt sånn i 18 tiden og har vært siden. Nå på kvelden er det skyfri himmelBle det sol på deg i dag?![]()
Åja, det skjønner jegBedre føre varhahahah
Besøket var lenge enn jeg trodde. Så planlagt skravling utebleDet var rolig her inne i kveld.
Tar meg en dusj jeg.
Hyggelig å se deg herGod kveldnettop kommet hjem fra Sverige tur med jobben
JeppDu har en mnd mindre igjen da.
Huff skjønner du er ekstra obs nå ja!
Føler svangerskapet blir veldig langt når man sliter med div ting![]()
Vi har ei jente på 4 år ❤ hva med dere?
Ja skjønner du er sliten.Er nok sliten. Kan hende ferritin nivået mitt er litt lavt, ved første kontroll var den 11 og håper å få svar tidlig neste uke på den prøva jeg ga idag, håper den blir bedre❤
Tror det verandagulvet får vente likevel. Ble plutselig litt slappKjedeligtenk om vi ikke greier det nå igjen
![]()
Nei, altså tror ikke mannen i huset der har ører! De skulle få låne så vi viste de skulle flytte så mannen snakket med mannen der og hadde hvert klart på at vi kommer og henter sykkel og sykkelvogn! Men han hadde vist trodd han hadde fått det! Så hadde sent med sykkelvognen på første flyttelass, heldigvis var ikke sykkelen med der for den er mannen avhengig av!Ga de den ikke tilbake?:O
Ja jeg så det..Huff. Pollen kommer hele tiden nå føler jeg![]()
Liker den serien!Mannen sitter å ser på skamBlir bra tema fremover her i huset
![]()
Er jo ikke bare bare detJa det er det, men Gud å varmtbare drikke til lørdag egentlig
![]()
Deilig på kvelden etter en varm dagÅ der kom regnetkjølig
![]()
Jeg er her nåMange som har fint vær og er utendørs i kveld kanskje..
Derfor tempo ikke er veldig høyt.
Samme her.. er potte tettHuff. Pollen kommer hele tiden nå føler jeg![]()
Tatt seg opp litt nå ser jegVoldsomt nok for meg![]()