Juni - skravletråden

Hihi :) Ja hun gjorde det :) Jeg og, blir spennende å se resultatet ;) Men nå ble det stopp pga skravlingen :p Fikk ikke lyst på det nå da :p iiisss :D Men bra du får i deg noe :) oi, falt ikke i smak gitt :p
Ja :) hihi is er kjempegodt! Og ekstra godt ved kvalme :) tror kroppen forbedrer seg for gikk 2 ganger med nummer 2 med kort mellomrom :p nei han bare"regnbuefarger kjære? du må slutte å bestille klær når du er gravid. Blir så crazy på valgene dine" :p haha!

Har dessverre ikke fått skravlet i dag.
Først jobb, hjem og lage og spise middag, få ungene i seng som tok ekstremt lang tid i dag, sy merker på speider skjorten til eldste, klippe plenen, finne frem klærne til ungene jeg skal pakke før vi drar i morgen +++++
Ikke mye skravletid til overs da

Jeg datt litt ut her, ble mye frem og tilbake, måtte skifte dekk på bilen NÅ :o Være litt med jenta mi som sier hun savner mamma :( Men nå er hun i seng og jeg er klar for å skravle :) pluss stikke litt da ;) Håper alle har hatt en fin kveld :)
Fin og varm kveld her:P

Orker å skravle litt nå før jeg legger meg :)

Har dessverre ikke fått skravlet i dag.
Først jobb, hjem og lage og spise middag, få ungene i seng som tok ekstremt lang tid i dag, sy merker på speider skjorten til eldste, klippe plenen, finne frem klærne til ungene jeg skal pakke før vi drar i morgen +++++
Ikke mye skravletid til overs da
Hvor skal dere?

Back
Topp