HeheHaha ja endelig. Det begynner å bli litt tomt med klær i skapet til J som passertror jeg må ha en litten oppryddning der snart
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheHaha ja endelig. Det begynner å bli litt tomt med klær i skapet til J som passertror jeg må ha en litten oppryddning der snart
![]()
Da burde den jo oppføre seg bedre de dagene jeg tar det med ro daMen kanskje kroppen sier ifra om at du skal ta det med ro?
Ja. Men dagsovingen er et kapittel for seg selv. Hun nekter å sovne i sin egen seng på dagen. Og trille i søvn går ikke pga lyset og sola. Og for mye å se på. Så hun vil heller ikke sove i vogna. Eneste stedet hun sover på dagtid er om jeg legger meg med henne hver lur. Og da får jeg ikke gjort myeJaja hun skal vel sove også?![]()
Hehe. Nei, da hadde det jo vært for lett daDa burde den jo oppføre seg bedre de dagene jeg tar det med ro da![]()
Bare ta litt da. Er ikke så nøye. Ikke lett å rydde i varmen heler gittPåtide og få vaska og rydda litt hus til besøkkokvarmt og stekende sol ute.
ble en sjokolade ¨på butikken her gittOg nå craver jeg etter sjokolade![]()
Uff da.Dobbel
Møkk henge greier!!
![]()
Ja jeg bare "ja jeg la barn når dere ringte"Å da hadde jeg blitt forbannet!!! De får planlegge utlevering bedre heller da.
Man kan ikke alltid ta mobilen heller![]()
Haha jg har fortsatt en 62 body i skuffen hennesHeheburde ha en opprydding selv. Pakke bort det som ikke brukes pga størrelsen
![]()
Det var ikke så ille som jeg trodde gittGodt du blir tatt innhuff høres ikke bra ut
masse lykke til
![]()
Uff da.
Hva skjer?
Nyyydelig ble hun
Takk takk! Veldig gøyGrattis heldige duuu!![]()
haha huff.Haha, synes jeg ser deg![]()
Takk takkGratulere så myee
Det gjør jeg virkelig.De vokser så fort! Nyt det du har av baby tiden igjen ❤
Ble så fin på