Njaa, formen er på bunn. Glad for at jeg snart er ferdig!Hehe. Godt du fikk sove. Formen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Njaa, formen er på bunn. Glad for at jeg snart er ferdig!Hehe. Godt du fikk sove. Formen?
Jobb fintBack to work
Jeg får ikke frøkna mi (5,5mnd) til å sove lenger enn 40 min nå som det er så varmt. Noen tips?Aaah ja det er egentlig best
Shit! Jeg og frøkna har sovet i 2 timer nå![]()
Skjønner den veeeldig godt!Njaa, formen er på bunn. Glad for at jeg snart er ferdig!
Mannen begynte å mase om at jeg måtte pakke bagen. Kanskje jeg skal høre etter?Jeg var innstilt på overtid og at hun ikke skulle komme før midten av august. Men hun hadde de jo så travelt og kom først i juli![]()
Skal hun i barnehage fra høsten ? Du jobber vel så vidt jeg husker?Det har jeg måttet lengehun prøvde i lang tid å reise seg, så knall og fall ble det. Men nå må hun jo fotfølges
![]()
Lov å håpe at det kommer over fjorden en tur daDet er glimt av sol i Trondheim![]()
Grattis heldige duuu!Så gøy å vinne![]()
Haha, synes jeg ser degJa det er helt sant.
I alle fall når ting må prøves![]()
Takk søta ♡Sender litt solskinn nedover![]()
Ikke perfekt vær for husarbeidPåtide og få vaska og rydda litt hus til besøkkokvarmt og stekende sol ute.
Sover hun med klær eller bare i bleien?Jeg får ikke frøkna mi (5,5mnd) til å sove lenger enn 40 min nå som det er så varmt. Noen tips?
Å ja, så artig daAlle tar med seg litt mat også setter vi det fram så Det blir som en stor buffé![]()
Snart i mål :Skjønner den veeeldig godt!
Det vil jeg troMed bånd rundt magen blir den enda finere![]()
Er den ikke pakka??:OMannen begynte å mase om at jeg måtte pakke bagen. Kanskje jeg skal høre etter?![]()
Ja. God hukommelse du harSkal hun i barnehage fra høsten ? Du jobber vel så vidt jeg husker?
Nei egentlig ikke. Men jeg får besøkIkke perfekt vær for husarbeid
Men kanskje like greit å holde seg inne![]()
Åssen uke er du i?Snart i mål :
Jeg syns det er genialt! Da kan vi alle spise det vi vil også må vi deleÅ
Å ja, så artig daaldri hatt det her..