Er det på deling? Hvis ikke kan du ha med Opphakket frukt, noen rundstykker og smørepåleggNoen forslag til hva enkelt jeg kan ta med meg til kurvfest i barnehagen i ettermiddag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det på deling? Hvis ikke kan du ha med Opphakket frukt, noen rundstykker og smørepåleggNoen forslag til hva enkelt jeg kan ta med meg til kurvfest i barnehagen i ettermiddag?
Ja da får det bli løspinner daDen skal strikkes rundt ja... kan bruke løsepinner om du har de i 4
Ja det blir trangt. Sør-helgelad her.Krysser fingrene
I fjor måtte vi være inne og det ble trangt med over 90 barn og da over dobbelt så mange voksne og søsken.
Jeg bor i Trøndelag.
Glemte å sitere.Ja da får det bli løspinner daMen mønsteret blir det samme når jeg er rundt? Beklager mye som altså
![]()
Ja det skjønner jeg, men du har et mer risikofylt sv.skap enn det jeg harNei er dårlig på nye navn som ikke er min yndling om du skjønner![]()
Ullevål er bra det og så ikke tenk på detjeg bare føler meg tryggest på riksen
ja hun musemor er så snill
awww
ja du må jo ha det selv
hihi
Skulle stå spm** Takk, da skal jeg nok få det tilGlemte å sitere.
Morkakesvikt er ikke noe å tulle med :/ det gjorde ikke mitt heller inntil jeg fikk medisin ... Jeg vet ikke hvordan det er med liv i de ukene du er eller smerter så kan ikke hjelpe deg :O bedre med en telefon for mye enn for lite snuppaJa det skjønner jeg, men du har et mer risikofylt sv.skap enn det jeg harDu har flere kontroller en meg og enda tettere
Det har ikke helt gått opp for meg at mitt er så alvorlig som de sier
Men nå skal jeg faktisk ringe for har kjent lite liv i går og i dag, pluss mensensmerter
Så skal ringe å høre med de nå om det er vanlig ?
Får se om jeg finner det etter hvert. Er lenge siden jeg har vært inne her... så føler meg litt som nybegynner igjenSkulle stå spm** Takk, da skal jeg nok få det tilBli med på strikkeforumet her
under hobbyforumet
Da kan du legge ut hva du strikker, syns det er veldig spennende å se hvor flinke andre er og hva de lager samt litt inspirasjon
Er den del her som strikker
![]()
Ja, tror jeg skal begynne å ta ting kun opp til vurderingSå bra hun er detMotsatt av min som helst vil ha deg med på all lek
![]()
Snilt av han å vurdere daNeste gang kan du si det samme
![]()
Nei det er ikke til å spøke med! Og det er så godt du blir fullt opp!!Morkakesvikt er ikke noe å tulle med :/ det gjorde ikke mitt heller inntil jeg fikk medisin ... Jeg vet ikke hvordan det er med liv i de ukene du er eller smerter så kan ikke hjelpe deg :O bedre med en telefon for mye enn for lite snuppaoppdater meg
![]()
Det skjønner jegJa, prøver å innstille meg på overtid, men håper hun kommer før![]()
Den var ikke dum neiJa, tror jeg skal begynne å ta ting kun opp til vurderingvurderte å lage middag i dag og sånn.
Mi er vant til å leke seg alene, vi har hatt fokus på det siden hun var lita, har selvfølgelig lekt med henne med det har liksom vært premien det da![]()
Ja, vi setter alt på et bord så forsyner man seg selvEr det på deling? Hvis ikke kan du ha med Opphakket frukt, noen rundstykker og smørepåleggsaft ferdigblandet, litt frokostblanding som jenta di kan småspise, rosiner, nøtter(om ikke allergisk) solkrem
![]()
Jeg er veldig glad for detNei det er ikke til å spøke med! Og det er så godt du blir fullt opp!!Uke 25, usikker, men han har jo hvertfall gitt meg et spar i ny og ne i det siste inntil i går.. Og prøver å slappe av i dag også, men ingen tegn til noe dunk eller dytt... Det sa når jeg var der på lørdag at jeg skulle ringe om jeg fikk de smertene igjen.. Så da får jeg som du sier ringe en gang for mye enn for lite
Oppdaterer deg
![]()
Ja da ble det litt vanskligere... Må bli noe salat eller noe da, kan jo skjære frukt selvomJa, vi setter alt på et bord så forsyner man seg selv
Solkrem trenger vi ikke her i dag![]()
Ja det er et godt tegnJeg er veldig glad for detmindre kontroller nå enn med N, men tyder bare på at ting er bedre nå
ring du så slipper du den bekymringen
fant ut at lillegutt her ikke liker knipeøvelser så kniper når han er stille og da får jeg respons
supert
![]()
Da venter jeg med å sove til du har oppdatertJa det er et godt tegnRinger nå
Stand by
![]()
Aaah ja det er egentlig bestForetrekker saltvann jeg også i Syden![]()
Ble en tur bort gitt, hovne ben også pluss hodepineDa venter jeg med å sove til du har oppdatert![]()
![]()