Juni - skravletråden

Jaja betryggende!
Hver gang jeg har kynnere skal jeg vist sette meg ned og slappe av! Blir de verre eller noe annet skal jeg kontakte jordmor.
Blir ikke sykmeldt så lenge jeg ikke vil selv og vil jo ikke det, men skjønner ikke helt hvordan dette skal gå med kynnere nesten hele tiden! Ikke veldig praktisk!

Jaja betryggende!
Hver gang jeg har kynnere skal jeg vist sette meg ned og slappe av! Blir de verre eller noe annet skal jeg kontakte jordmor.
Blir ikke sykmeldt så lenge jeg ikke vil selv og vil jo ikke det, men skjønner ikke helt hvordan dette skal gå med kynnere nesten hele tiden! Ikke veldig praktisk!
Du må lytte til kroppen din! Kanskje prøve en sykemelding for en periode?

Jaja betryggende!
Kanskje du burde prøve sykemelding en stund? Helt eller delvis?

Du må lytte til kroppen din! Kanskje prøve en sykemelding for en periode?
Problemet ligger mer i at jeg faktisk har energi og kan ikke sitte på sofaen hele dagen heller om det er uskyldig!
Så blir irriterende å skulle gjette seg til selv hva man skal gjøre, for ofte er det jo nettopp det uskyldig!

Kjedelig å måtte vente men da har du den ihvertfall ;)
Ja uff! De hadde ringt på tirsdag, men da rakk jeg ikke ta telefonen. Så ringte jeg opp igjen så fikk jeg nærmest kjeft av hun damen på sentralen fordi jeg ikke svarte :o

Kanskje du burde prøve sykemelding en stund? Helt eller delvis?
Er ringevikar så når jeg får jobbe er veldig tilfeldig.
Og når jeg får kynnere av å bare sitte og ligge også så hva skal det hjelpe om det er uskyldig? :p

Er ringevikar så når jeg får jobbe er veldig tilfeldig.
Og når jeg får kynnere av å bare sitte og ligge også så hva skal det hjelpe om det er uskyldig? :p
Men kanskje kroppen sier ifra om at du skal ta det med ro?

Ja uff! De hadde ringt på tirsdag, men da rakk jeg ikke ta telefonen. Så ringte jeg opp igjen så fikk jeg nærmest kjeft av hun damen på sentralen fordi jeg ikke svarte :o
Å da hadde jeg blitt forbannet!!! De får planlegge utlevering bedre heller da.
Man kan ikke alltid ta mobilen heller :o

Back
Topp