Så kjedelig:/Ser ikke ut til at jeg får vaska noe særlig hjemme. Jenta blir illsint bare jeg reiser meg fra henne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig:/Ser ikke ut til at jeg får vaska noe særlig hjemme. Jenta blir illsint bare jeg reiser meg fra henne
Kjedelig å måtte vente men da har du den ihvertfallWohoo! Idag kommer bagasjen mintok bare 4 dager
![]()
Du må lytte til kroppen din! Kanskje prøve en sykemelding for en periode?Jaja betryggende!
Hver gang jeg har kynnere skal jeg vist sette meg ned og slappe av! Blir de verre eller noe annet skal jeg kontakte jordmor.
Blir ikke sykmeldt så lenge jeg ikke vil selv og vil jo ikke det, men skjønner ikke helt hvordan dette skal gå med kynnere nesten hele tiden! Ikke veldig praktisk!
Bedre for tidlig enn for sentHehe
Sist var den pakka alt for tidlig![]()
Men burde vaske. Får besøkDa er det bare å kose seg og slappe av![]()
Helt sikkert!Bedre for tidlig enn for sent![]()
Endelig!Wohoo! Idag kommer bagasjen mintok bare 4 dager
![]()
Håper det bare er en veldig laaang mammadalt fase hun er i.Så kjedelig:/
Kanskje du burde prøve sykemelding en stund? Helt eller delvis?Jaja betryggende!
Hver gang jeg har kynnere skal jeg vist sette meg ned og slappe av! Blir de verre eller noe annet skal jeg kontakte jordmor.
Blir ikke sykmeldt så lenge jeg ikke vil selv og vil jo ikke det, men skjønner ikke helt hvordan dette skal gå med kynnere nesten hele tiden! Ikke veldig praktisk!
Problemet ligger mer i at jeg faktisk har energi og kan ikke sitte på sofaen hele dagen heller om det er uskyldig!Du må lytte til kroppen din! Kanskje prøve en sykemelding for en periode?
Bedre enn at mannen må hjem og frakte ting.Helt sikkert!haha
Hehe du får lage en lek ut av det så får hun bli medMen burde vaske. Får besøk![]()
Ååh det er forsøktHehe du får lage en lek ut av det så får hun bli med![]()
Ja uff! De hadde ringt på tirsdag, men da rakk jeg ikke ta telefonen. Så ringte jeg opp igjen så fikk jeg nærmest kjeft av hun damen på sentralen fordi jeg ikke svarteKjedelig å måtte vente men da har du den ihvertfall![]()
Er ringevikar så når jeg får jobbe er veldig tilfeldig.Kanskje du burde prøve sykemelding en stund? Helt eller delvis?
Haha ja endelig. Det begynner å bli litt tomt med klær i skapet til J som passerEndelig!![]()
Jaja hun skal vel sove også?Ååh det er forsøktuten hell. Hun vil bæres og klatre på meg
Men kanskje kroppen sier ifra om at du skal ta det med ro?Er ringevikar så når jeg får jobbe er veldig tilfeldig.
Og når jeg får kynnere av å bare sitte og ligge også så hva skal det hjelpe om det er uskyldig?![]()
Å da hadde jeg blitt forbannet!!! De får planlegge utlevering bedre heller da.Ja uff! De hadde ringt på tirsdag, men da rakk jeg ikke ta telefonen. Så ringte jeg opp igjen så fikk jeg nærmest kjeft av hun damen på sentralen fordi jeg ikke svarte![]()