Babyklær og utstyr

Hehe, må le litt. Kjekt og kunne bruke den som unnskyldning, men tviler for at den har noen effekt, med mindre katten er mindre utspekulert, eller lat slik mine er. Siden en normalt frisk katt kan hoppe 2 meter rett opp :p
Hehe, ja lo litt jeg og. Mine tre, alle lettere overvektige, hopper lett over 1,5 meter. Trappegrindene våre er hvertfall ingen hindring.. :p

Har vel nesten absolutt alt vi trenger fra før. En ny madrass til sprinkelseng, ny seng til den minste storebror siden han gir bort senga si, samt klær dersom det blir jente. Blir det gutt har jeg klær også, blir ikke handlet noe unødig her. :) kjenner jeg meg selv rett handles det lille jeg trenger inn på overtid. :)

Ikke sant :) Jeg er førstegangsfødene så trenger så si alt :) Men barnashus har tilbud på 2 typer philips avent babycall, har du sett det? http://www.barnashus.no/sommerfest
Måtte inn å se jeg også! Vi har gamle modellen av den til 999, og anbefaler den! Alle tiders, veldig sensitiv, så man kan høre barnet puste (hvis du stiller den inn så sensitiv)! Vi kjøpte vår i 2012, og har vært i bruk hver eneste natt siden- funker bra enda :)

Måtte inn å se jeg også! Vi har gamle modellen av den til 999, og anbefaler den! Alle tiders, veldig sensitiv, så man kan høre barnet puste (hvis du stiller den inn så sensitiv)! Vi kjøpte vår i 2012, og har vært i bruk hver eneste natt siden- funker bra enda :)

Lang rekkevidde på den da? :)

Jeg anbefaler virkelig neonate!! Mye lengre rekkevidde. Bittesmå så du alltid kan ha i vesken..

Skal kjøpe neonate jeg også. Vi har dem på jobb, funker fjell :)

Har en gammel Phillips, men der må barnedelen ha strøm. Upraktisk i vogna når babyen sover ute.

Det kan hende.. Har allerede kjøpt philips avent med rekkevidde 330m, (innendørs 50m) og det passer huset vårt :)

Men er ikke det sånn lyd som bare "slår inn" når det er lyd i rommet? Om du skjønner hva jeg mener.. :P

Oooops! Den gikk til feil person :D Beklager! Fant ikke ut hvordan jeg sletta heller :P

Last edited:
Var på ultralyd i går 13+0, privat. Og fikk da vite at vi venter en liten gutt :) Måtte ut å handle litt småtteri på kvelden, veldig koselig å vite kjønn nå :) Ellers så blir det vel å følge med på tilbud ila sommeren! Mer klær blir vel å handle når vinterklærne kommer i butikken :)

Var på ultralyd i går 13+0, privat. Og fikk da vite at vi venter en liten gutt :) Måtte ut å handle litt småtteri på kvelden, veldig koselig å vite kjønn nå :) Ellers så blir det vel å følge med på tilbud ila sommeren! Mer klær blir vel å handle når vinterklærne kommer i butikken :)

Gratulerer så mye :) Husk at kjønn er veldig usikkert så tidlig ;)

Men er ikke det sånn lyd som bare "slår inn" når det er lyd i rommet? Om du skjønner hva jeg mener.. :P
Stemmer, kommer kun lyd hvis babyen lager lyd:) du kan stille inn sensitivitet også (hvis du ikke vil høre knirk, men gråt). Utrolig praktisk! Er virkelig et must hvis man har stranden et stykke unna hytteveggen og skal ta seg en dupp. Hvis man skal snike seg en kort tur bort og ta et glass i baren på sydentur (no judgement). Eller ha babycall i vogna når man er på kafé rett innenfor vindu. Hvis man bare bruker hjemme og inne er det sikkert ikke så mye vits;) jeg er mye på farten:D

Gratulerer! Gøy å få vite kjønn så tidlig!!

Bestilte en beige heldress fra lillelam i str 52, og en hvit/grå ull nattdrakt fra joha i str 50. Måtte bare siden det var tilbud på tilbudet, 20% ekstra på salget :-) Vi hadde alt for lite klær i 50 sist, brukte jo 50 til han var 3-4mnd siden han gikk så sakte opp i vekt

Ja, jeg så det nå nettopp! Litt usikker om vi trenger video, viktig for oss er god rekkevidde, god lyd og at den viser temperatur, hendig å ta med seg osv. Er en hel jungel der ute så vi må nok se og vurdere litt hva som passer oss best.
Jeg er kjempefornøyd med neo nate sin. God rekkevidde, enkel i bruk, temperaturvarsel, lett å ta med seg og imponerende god batterilevetid! Selv om jeg har glemt å skru den av, holder den seg glatt i 1-2-3 døgn.

Jeg har tre unger og allerede ganske mye så er ikke mye jeg trenger å kjøpe. Kjøpte en body da jeg skulle fortelle barnefaren nyheten, men det var mest på gøy

Back
Topp