Klagetråd!

Skikkelig dritt natt! Sovet så utrolig dårlig. Vondt i magen pga presset, kvalm, vondt i ryggen, fant ingen stilling som var gode.. Endte opp med at jeg sluknet av utmattelse i noen minutter mellom slagene. Det begynner å bli så sykt tungt.. Og alle forteller meg HELE tiden hvor mye verre det kommer til å bli og at man bare må leve med det! Våknet til skikkelig møkkavær i tillegg. Dette blir en laaang dag.
Huff så kjedelig. Nettene kan være pyton til tider :/ Men det er likegreit å bli vant til lite søvn. For det blir det når den lille kommer ut. Fordelen er at man slipper å ha vondt og lite energi når det skjer :)

Huff så kjedelig. Nettene kan være pyton til tider :/ Men det er likegreit å bli vant til lite søvn. For det blir det når den lille kommer ut. Fordelen er at man slipper å ha vondt og lite energi når det skjer :)
Jeg vil helst sove så mye jeg kan mens jeg har muligheten :p Forhåpentligvis får jeg et barn som får de fine genene jeg og mannen hadde når vi var babyer. Vi sov nemlig hele natten gjennom med unntak av en omgang med mat :D Men mest av alt vil jeg bare bli kvitt vondtene og følelsen av å være en elefant :p

Angrer så veldig på at jeg spiste noe av det sterkeste thai maten til middag! Det bare brenner i hele øvre del av magen! Haha jaja man lærer :p

Herregud!! Godt du har fått deg en ny jordmor da ❤️
Ja det er jeg . Er litt overvektig men ikke mer enn det jeg var for to år siden. Får bare mage med en gang . Man blir sååå sykt lei seg.

Jeg følte meg sååååå fin forje svangerskap MEN ikke denne gangen :-(

Jeg vil helst sove så mye jeg kan mens jeg har muligheten :p Forhåpentligvis får jeg et barn som får de fine genene jeg og mannen hadde når vi var babyer. Vi sov nemlig hele natten gjennom med unntak av en omgang med mat :D Men mest av alt vil jeg bare bli kvitt vondtene og følelsen av å være en elefant :p
Datteren min sov rundt fra seks uker. Så vi var heldige :) håper på en til sånn baby. Men det vet man aldri. Så lurt å sove og slappe av så mye som mulig nå framover og nyyyte det. Men vondtene er jo en evig pest og plage :/

Samtlige innen helsetjenesten jeg har vært innom hittil i svangerskapet :-( med unntak av en dame som er den nye jordmoren min
Fysj! Sånn er ikke greit! Jeg opplevde mye av det sist jeg var gravid. Alle skulle liksom nevne risikoen med å være overvektig. Følte jeg nesten måtte beklage at jeg hadde blitt gravid. Denne gangen har jeg opplevd det en gang. Men ikke la det ødelegge gleden over å være gravid. Gravide kvinner er vakre og har all grunn til å være stolte av magen og kroppen sin!

Fysj! Sånn er ikke greit! Jeg opplevde mye av det sist jeg var gravid. Alle skulle liksom nevne risikoen med å være overvektig. Følte jeg nesten måtte beklage at jeg hadde blitt gravid. Denne gangen har jeg opplevd det en gang. Men ikke la det ødelegge gleden over å være gravid. Gravide kvinner er vakre og har all grunn til å være stolte av magen og kroppen sin!
Jeg pleier egentlig ikke å bry meg så fælt om sånt man så ogsi hver gang jeg skulle til kontroll/undersøkelse blir det liksom stille sagt noe om at jeg er overvektig da ble jeg etter 6 mnd lei meg.

Jeg pleier egentlig ikke å bry meg så fælt om sånt man så ogsi hver gang jeg skulle til kontroll/undersøkelse blir det liksom stille sagt noe om at jeg er overvektig da ble jeg etter 6 mnd lei meg.
Ja det er irriterende. Det er jo ikke så mye å gjøre med de tingene nå uansett. Man skal jo ikke slanke seg som gravid. Så hvorfor gidder de i det heletatt å påpeke det..

Ja det er irriterende. Det er jo ikke så mye å gjøre med de tingene nå uansett. Man skal jo ikke slanke seg som gravid. Så hvorfor gidder de i det heletatt å påpeke det..
Nei jeg vet. Huff tenk om noen som blir så sykt lei seg at de faktisk slanker seg da. Det er ikke bra . De burde lære seg mere "bedsidemaners" .

Mye deppa om dagen... Er mye aleine på dagtid og finner ingen aktiviteter som er givende og underholdene nok i lengden. Mye plaga av rygg og bekken, så veldig begrenset hva jeg orker i løpet av en dag. Føler meg verdiløs og nytteløs når jeg går hele dager uten å gjøre noe fornuftig. Ofte får jeg en dårlig start på dagen også da 2åringen er i en viss trassalder og mye er en kamp og et ork (spesielt når man er gravid og sliter med diverse plager!)

Blæh...

Samme her,vil bare få det overstått....snart heldigvis bare 2 mnd igjen...Men det virker uendelig lenge når en ligger å vrir seg i vondter, og verken sitte, ligge eller gå er behagelig. Blir også frustrert over alt som bør/må gjøres, men som jeg ikke får til/orker.

Føler de neste 3dagene e litt håpløse nå. :o har kjempe eksamensnerver og kjører kl 5i morgen tidlig for å komme meg til Gjøvik å ha eksamen. Da blir det 3dager med fult kjør før jeg kjører de 4timene hjem igjen. Sliten i hode før jeg i det hele tatt begynner.

Blæææ, gruer meg så. :o

Føler de neste 3dagene e litt håpløse nå. :o har kjempe eksamensnerver og kjører kl 5i morgen tidlig for å komme meg til Gjøvik å ha eksamen. Da blir det 3dager med fult kjør før jeg kjører de 4timene hjem igjen. Sliten i hode før jeg i det hele tatt begynner.

Blæææ, gruer meg så. :o
Lykke til!!!:)

Mye deppa om dagen... Er mye aleine på dagtid og finner ingen aktiviteter som er givende og underholdene nok i lengden. Mye plaga av rygg og bekken, så veldig begrenset hva jeg orker i løpet av en dag. Føler meg verdiløs og nytteløs når jeg går hele dager uten å gjøre noe fornuftig. Ofte får jeg en dårlig start på dagen også da 2åringen er i en viss trassalder og mye er en kamp og et ork (spesielt når man er gravid og sliter med diverse plager!)

Blæh...
Huff. Ikke kjekt å ha det sånn :/ Prøv å ikke føle deg verdiløs og nytteløs. Du bærer fram et barn. Det er en stor jobb. Du har all grunn til å hvile og slappe av. Men det kan være kjedelig i lengden. Jeg er i samme situasjon. Er sykemeldt og har lange dager hjemme. Og dagen starter ofte med en trassig toåring :p går toåringen din i barnehagen? Min går i barnehagen og jeg har faktisk begynt å nyte de timene i fred og ro. Lader batteriene til hun kommer hjem. Så for meg har dagene snudd fra å være kjedelige til å være avslappende. Det er jo ikke lenge til det blir travelt igjen :)

Back
Topp