Syte-klage tråd

Ja :( Synes helt ærlig ganske synd på meg selv akkurat nå :(
MEN, må le litt også da; måtte få mannen til å velte meg ut av senga i dag tidlig, klarte ikke å stå opp, sånn helt på ordentlig. Jeg lå liksom på siden med rumpa ut mot kanten, og klarte ikke snu meg rundt for å gå ut av senga. Han måtte ta tak i beina mine og velte de rundt og dra meg opp. Tenker DET var litt av et syn! hahaha...uff... Litt galgenhumor oppi det hele er viktig, ellers overlever jeg aldri de neste 7 ukene...

Uff... føler virkelig med deg :(
Masse god bedring og håper bekkenet ditt blir snillere med deg fremover...

Føler meg helt j* oppblåst og svær idag :(
Hatt 6 uker hvor jeg har følt meg så fin mtp kostholdssendringen osv men idag har jeg en elendig dag og føler meg større enn noen gang...blæææææ

Vet ikke om det er lov å syte over dette da men..
Lillegutt ligger så høyt oppe med rumpa at jeg blir seriøst meget tungpustet.
Helt helt helt oppe under brystet liksom ligger han og presser. Samt bena sparker på en og samme side hele tiden, høyre side er helt øm...

Høres ut som en Kols pasient når jeg puster:(

Uff... føler virkelig med deg :(
Masse god bedring og håper bekkenet ditt blir snillere med deg fremover...

Takk :) blir bok bedre av å hvile litt i helga :)

Håper din lillegutt legger seg lenger ned etterhvert da, så du får puste. Husker fra sist hvor slitsomt det var å ha en spiss rumpe oppi ribbeina og mellomgulvet, men det var helt på slutten, så har ikke kommet ennå her. Men du bærer ganske høyt gjør du ikke? Godt for ryggen men ikke for pusten...

Inmari lei denne spyingen altså.. Spydde så jeg mista buss til vanntreningen og måtte ta taxi, spydde før vanntreningen så spydde jeg på bussholdeplassen på vei hjem, så mer hjemme og har gått å holdt nede spy resten av kvelden nå. Ugghhh....
Itillegg er bekkenet og symfysen helt jævlig og jeg er kjempe trøtt og sliten, hele kroppen er tung.

Og der tror jeg at jeg må spy igjen :rolleyes: ...

Åååh gruer meg til å legge meg i kveld kjenner jeg selv om jeg har så lyst til å sove

Inmari lei denne spyingen altså.. Spydde så jeg mista buss til vanntreningen og måtte ta taxi, spydde før vanntreningen så spydde jeg på bussholdeplassen på vei hjem, så mer hjemme og har gått å holdt nede spy resten av kvelden nå. Ugghhh....
Itillegg er bekkenet og symfysen helt jævlig og jeg er kjempe trøtt og sliten, hele kroppen er tung.

Og der tror jeg at jeg må spy igjen :rolleyes: ...
Så kjedelig:-/. Slitt med kvalme helt til nå eller noe som er kommet tilbake?

Kan du trygt si :-P frister ihvertfall ikke til gjentagelse, stakkers mannen driver å unnskylder seg for at jeg må gjennom dette :-P hehe
Off ja ikke lett for disse mennene som må holde ut med oss i disse dager:-). Her bare ser gubben dumt på meg når ligger her fæl og vond:-)

Hehe kan nok ikke vær bare å høre på all klaginga og styr :-P men de får vær glad de sleppe
Ja ikke sant. Gubbens kommentar når jeg sier mannfolkene har den letteste jobben i svangerskapet får jeg bare tilbake at de må da ha den vanskeligste som må holde ut med oss:-P

Ja ikke sant. Gubbens kommentar når jeg sier mannfolkene har den letteste jobben i svangerskapet får jeg bare tilbake at de må da ha den vanskeligste som må holde ut med oss:-P
Haha :-P måtte lese den høyt til min og spørre om han var enige og enten er han for smart til å si seg enig eller så har han sett nok oppkast og grining til å vær litt fornuftig :-P Uff

Haha :-P måtte lese den høyt til min og spørre om han var enige og enten er han for smart til å si seg enig eller så har han sett nok oppkast og grining til å vær litt fornuftig :-P Uff
Haha ja ikke godt å si hva de tenker alltid:-P. Har hatt mitt å slite med her også denne gang og gubben kommer bare med teite kommentarer tilbake:-P

Takk :) blir bok bedre av å hvile litt i helga :)

Håper din lillegutt legger seg lenger ned etterhvert da, så du får puste. Husker fra sist hvor slitsomt det var å ha en spiss rumpe oppi ribbeina og mellomgulvet, men det var helt på slutten, så har ikke kommet ennå her. Men du bærer ganske høyt gjør du ikke? Godt for ryggen men ikke for pusten...

Jo jeg bærer veldig høyt igrunn og gjort hele veien :/ ryggen er som du sier fri for ubehag sånn sett.. Men denne pusten og halsbrann grunnet spiss rumpe langt oppi halsen , er slitsomt :/
Men føler meg dum som syter over det :/
Men bare deilig å lette litt på trykket noen ganger ;) gubben har jobbet sent hele uken så har mangel på omsorg hahahaha :)

Back
Topp