Syte-klage tråd

Syns iskaldt vann hjelper der og da men så er det like ille.. Biola, sjokolademelk, yoghurt eller iskrem (og sikkert ren melk) er eneste som hjelper litt, legger seg litt som en hinne og demper? :-)
Husker halsbrannen var ille sist men tror den er verre her også nå...
Har hørt melk skal være lindrende. Men nå føler jeg lite og ingenting hjelper:-/. Spesielt på ettermiddag/kveldstid

Uff stakker.. Vanskelig når du ikke kan ta egenmelding og samtidig ikke er i form for jobb! God 'bedring', håper det går bedre med deg. Ikke slit deg ut

Takk :)
med bekkenvondt bak så har jeg liksom den faste rutinen "varme og tøye" som kan hjelpe litt, men på symfysevondt så er det jo ingen annen lindring enn hvile, noe som er det eneste jeg ikke kan gjøre akkurat nå. Vel vel, skal vinke til storebror i 17.maitog i formiddag, så blir på sofaen til 0930 og så stikker jeg en kort tur på jobb etterpå. Har HELDIGVIS fleksitid, så kan ta kort dag i det minste :)
Mamma kommer på besøk i kveld og blir til mandag, så da kan jeg få masse masse avlastning og hvile i helgen i alle fall :)
(Mannen dro akkurat på fisketur og blir borte til mandag kveld)

Takk :)
med bekkenvondt bak så har jeg liksom den faste rutinen "varme og tøye" som kan hjelpe litt, men på symfysevondt så er det jo ingen annen lindring enn hvile, noe som er det eneste jeg ikke kan gjøre akkurat nå. Vel vel, skal vinke til storebror i 17.maitog i formiddag, så blir på sofaen til 0930 og så stikker jeg en kort tur på jobb etterpå. Har HELDIGVIS fleksitid, så kan ta kort dag i det minste :)
Mamma kommer på besøk i kveld og blir til mandag, så da kan jeg få masse masse avlastning og hvile i helgen i alle fall :)
(Mannen dro akkurat på fisketur og blir borte til mandag kveld)
Nei, ser den. Har det samme med bekkenet og symfysen selv. Er helt grusomt. Ligger i seng fortsatt å kvir meg for å reise meg..
Godt du har fleksitid og kan ta en rolig morgen i det minste. Hjelper litt på det og at du får avlastning senere med mammaen din :-) du får ta det med ro og slappe av.

Jepp og blir lite søvn med den halsbrannen også.. Greit å få hvilt litt før baby kommer.
Ja kjedelig når jeg legger meg og ikke kjenner til halsbrannen og våkner ett par timer senere med intens halsbrann. Har en liten fra før som også er flink til å vekke meg tidlig. Idag var det 5.30:-/

Ja kjedelig når jeg legger meg og ikke kjenner til halsbrannen og våkner ett par timer senere med intens halsbrann. Har en liten fra før som også er flink til å vekke meg tidlig. Idag var det 5.30:-/
Kjenner til den der. Har gaviscon og link på nattbordet. Får helt angst av den intense halsbrannen som kommer plutselig..
Ikke tidligere nei :-P Uff.. Trøttende! Han var ikke gamle gutten, var han vel?

Åååh, er så kvalm. Det passer så dårlig for jeg må være ute av huset om 20 minutter, og må komme meg ut av pysjamasen NÅ... :yuck:

Fy faen. SMERTE! Veit ikke om det er husvask eller pilates i går som gjør det, men jeg har syyyykt vondt i symfysen nå. Ligger i senga og skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg opp, enda mindre hvordan jeg skal komme meg på jobb... Der har man en ulempe med gradert SM; ikke lov med egenmelding :(
Liggi våken i natt og grubla på hvordan jeg skal løse dette, så nå er jeg både trøtt, utslitt og har vondt :(

Så kjipt!!! Håper det kommer seg utover dagen og at du får hentet deg inn i løpet av helgen:-)

Bekkensmerter er VONDT!

Kjenner til den der. Har gaviscon og link på nattbordet. Får helt angst av den intense halsbrannen som kommer plutselig..
Ikke tidligere nei :-P Uff.. Trøttende! Han var ikke gamle gutten, var han vel?
Her har jeg gaviscon, lovehearts og vann på nattbordet :-). Men ikke alltid det funker.
Nei han er 16.5 måneder så ikke gamle karen :-)

Her har jeg gaviscon, lovehearts og vann på nattbordet :-). Men ikke alltid det funker.
Nei han er 16.5 måneder så ikke gamle karen :-)
Minner meg på.. Tom for Lovehearts :-P
Stemmer, blir kjekt for de med så lite aldersforskjell.. Sikkert litt travelt men da har de hverandre :-)

Minner meg på.. Tom for Lovehearts :-P
Stemmer, blir kjekt for de med så lite aldersforskjell.. Sikkert litt travelt men da har de hverandre :-)
Viktig å ha i hus:-).
Ja ser for meg ett par travle år men håper de får ett godt utbytte av hverandre som søsken:-)

Så kjipt!!! Håper det kommer seg utover dagen og at du får hentet deg inn i løpet av helgen:)

Bekkensmerter er VONDT!

Ja :( Synes helt ærlig ganske synd på meg selv akkurat nå :(
MEN, må le litt også da; måtte få mannen til å velte meg ut av senga i dag tidlig, klarte ikke å stå opp, sånn helt på ordentlig. Jeg lå liksom på siden med rumpa ut mot kanten, og klarte ikke snu meg rundt for å gå ut av senga. Han måtte ta tak i beina mine og velte de rundt og dra meg opp. Tenker DET var litt av et syn! hahaha...uff... Litt galgenhumor oppi det hele er viktig, ellers overlever jeg aldri de neste 7 ukene...

Back
Topp