Skravletråd Lag Bringebær

Omg jeg er så sliteeeeen. Trodde aldri at eksamen skulle kreve så mye av meg! Har merket det på vekta også denne uken :(

Hvordan går det med dere?

Denne uken har ikke begynt så bra for meg. Er sulten hele tiden. Spiser mer enn jeg sikkert burde, men klarer ikke la være..

Denne uken har ikke begynt så bra for meg. Er sulten hele tiden. Spiser mer enn jeg sikkert burde, men klarer ikke la være..
Her går det i utgangspunktet greit. Litt mer "snavvelsjuk" enn til vanlig! Så snavler litt mer mat enn nødvendig til middag f.eks - så som vanlig spent på vekta ;)

Dårlig uke igjen, beklager det! Sliter med lav blodprosent, må ha ny time hos legen nå fordi jeg ikke blir bedre på tross av jerntilskudd. Det medfører trøtthet =spising for å holde meg gående. Jeg har vel innsett at det egentlig er litt dumt å tenke på slanking akkurat nå, men jeg henger nå med så lenge jeg kan også får vi se hva vekttapet blir. Det er ikke tvil om behovet altså, bare at det er enda en ting å ta tak i for tida.

Huff, dårlig uke her også. I dag skal jeg gå skikkelig tur, og håpe jeg klarer å få i gang litt forbrenning. Ellers har jeg gått opp pittelitt og står BOM stille!

Trener og prøver å holde meg under en viss sum på kalorier.
Men motivasjonen er dalende.
Jeg blir ikke kvitt fiskelukten i kjøleskapet. Satte inn to boller med vann og salmiakk i går, og i dag lukter det dermed sterkt fra kjøleskapet. Men det lukter også fisk! Så jeg skal kjøpe eddik. Det er skikkelig kjipt, og jeg må kaste mat også, siden en del av maten har trukket til seg fiskelukten. Jeg blir lett påvirket av lukter, og kjenner at det her gjør meg nedfor.
I tillegg sliter lillemor i barnehagen. Hun har bare en venn der, og det virker som de voksne prøver å skille dem litt. Og lillemor blir så lei seg når den andre jenta har fridag. Hun vil ikke leke med de andre. Hva gjør jeg da? Vi kjenner ingen av de andre foreldrene enda, så en lekedate er vanskelig.

Her går det heller dårlig! Har så tette bihuler, hele ansiktet verker, så trening kan jeg se langt etter :/ måtte avlyse timen med PT igår, og det sitter langt inne.... Kostholdet blir automatisk dårligere når jeg ikke kan trene... Kan jo håpe på et mirakel :p

Jeg er så klar for at denne utfordringen skal bli ferdig!
Siden 3 av de 5 må være grønnsaker så spiser jeg en del av det, og kjenner at tanken på grønnsaker nå gjør meg kvalm!
I går var 3/4 av middagstallerken grønnsaker, og jeg fikk ikke til å nyte det lille jeg fikk av kjøtt. Aner ikke hva jeg skal gjøre med middagen i dag, vi skal ha kjøttdeig vet jeg. Kanskje Shepherds pie? Det er jo godt.
Men jeg ser fram til en grønnsaksfri helg!

Noen ganger når jeg går opp i vekt og blir kjempeskuffa, så må jeg minne meg selv på at jeg har faktisk gått ned i lengden, og at det sikkert bare er en liten "hickup".
Og hjelper ikke det, så ser jeg på grafen jeg har holdt siden oktober med appen Overvåk Vekt. Så klapper jeg meg selv på skulderen :p
db4c094b5b934aa6981e309c9e396e23

Da håper jeg alle husker å summere utfordringen sin i løpet av dagen!
Håper også at alle prøver å få loggført vekta si fortest mulig i morgen, slik at jeg får sendt resultatet til krigleder så tidlig som mulig :)

Lykke til alle sammen!!

Jeg har registrert, husket ikke helt alt men :o

Har rapportert, men er litt usikker på om det ble rett.

Back
Topp