Skravletråd Lag Bringebær

Hva studerer du *RoM*?

Jeg er alene hjemme i kveld, dvs minsten er sjølvsagt her. Brukte 3 timer på legging, satte meg nettopp i sofaen. Tror ikke jeg orker å trykke i meg 1 liter vann nå, så da ryker bonusen :(

Jeg studerer økonomi og administrasjon :)

Hvordan har dagen i dag gått damer?

Jeg har holdt meg unna snop, men
jeg klarte dessverre ikke å gjøre styrkeøvelsene i dag. Er så støl fra i går.. Er livredd for å få senebetennelse igjen. Trenger armene mine til å bære rundt på snuppa mi. 75 ganger av hver øvelse ble for mye for meg..
Men jeg har trent kondisjonstrening. I tillegg til der har jeg gått på tur i to timer.

Hvordan har dagen i dag gått damer?

Jeg har holdt meg unna snop, men
jeg klarte dessverre ikke å gjøre styrkeøvelsene i dag. Er så støl fra i går.. Er livredd for å få senebetennelse igjen. Trenger armene mine til å bære rundt på snuppa mi. 75 ganger av hver øvelse ble for mye for meg..
Men jeg har trent kondisjonstrening. I tillegg til der har jeg gått på tur i to timer.

Ja 75 repetisjoner er for mye. Jeg pleide å t 15 x 3, eller 10 x 3 på treningssenteret der jeg trente før. Kom an på hvor harde øvelsene var. Jo tyngre jo færre repetisjoner. Men flott at du ikke overdriver det. Kroppen din skal vare lenger enn slankekrigen.

Jeg har gjort det samme som i går; 30 min aerobic, 20-30 min styrke og 20 min yoga. I tillegg til det gikk jeg en tur på ca 30 min.

I dag fant jeg en type yoga som var mye lettere å gjøre for meg, så den kommer jeg til å repetere i morgen og torsdag.

Ja 75 repetisjoner er for mye. Jeg pleide å t 15 x 3, eller 10 x 3 på treningssenteret der jeg trente før. Kom an på hvor harde øvelsene var. Jo tyngre jo færre repetisjoner. Men flott at du ikke overdriver det. Kroppen din skal vare lenger enn slankekrigen.

Jeg har gjort det samme som i går; 30 min aerobic, 20-30 min styrke og 20 min yoga. I tillegg til det gikk jeg en tur på ca 30 min.

I dag fant jeg en type yoga som var mye lettere å gjøre for meg, så den kommer jeg til å repetere i morgen og torsdag.

Sylvanas må si at du virkelig imponerer❤️ Du er helt rå på disse utfordringene! Du er kjempe flink! Du må passe på så du ikke overtrener!! Hør godt på kroppen din!! Trenger den pause må du gi den det ;) ❤️

Så utrolig bra at du fant en yoga som er lettere. Hvilken var det? Har du noen link å dele? :)

Hvordan er formen i dag? Er halsen blitt noe bedre?❤️

Jo, takk, halsen er bedre idag :) fortsatt tette bihuler og hodepine, så tar det med ro idag. Har avtale med PT imorgen, så håper jeg er fit for fight da :)

Sylvanas må si at du virkelig imponerer❤️ Du er helt rå på disse utfordringene! Du er kjempe flink! Du må passe på så du ikke overtrener!! Hør godt på kroppen din!! Trenger den pause må du gi den det ;) ❤️

Så utrolig bra at du fant en yoga som er lettere. Hvilken var det? Har du noen link å dele? :)

Næh, dere andre jobber eller har små barn å ta dere av. Jeg går bare hjemme, og lillemor er i barnehagen på dagtid de fleste dager. Så da kan jeg like gjerne gjøre noe produktivt ut av tiden ☺

Jeg er ikke flink til å lytte til kroppen min :o
Er vel derfor jeg har en liten betennelse i hælen. Meeeen, no pain no gain, eller hva ^^

Jeg fant den videoen på WiiU, men jeg søkte på enkel yoga og fikk opp Adriane. Så står det noe om Yin. Finding Yin kanskje.
Ska prøve den i morgen også, og håper at angsten ikke er så ille da slik at jeg faktisk får til å "surrender" som Adriane sier jeg sks gjøre ^^

Ah, dagens trening unnagjort! Som sist uke gleeeder jeg meg til lørdag og treningsfri :D

Min mann har laget ferdig første runde av kaken til bursdagen min, og det lukter himmelsk! (Den må avkjøles før neste lag går på) Men jeg må vente til i morgen med å få smake :)

Nå skal jeg ut og sette en kanin ut i gjerdet slik at han får kost seg litt i frisk luft, og så skal den andre få ut på tur. Det blir nok godt i sola. Så er det inn og dusje, og lage middag til meg selv. I dag har jeg huset for meg selv :D

Hvordan ligger dere an jenter?
Her føler jeg meg skikkelig oppblåst så har en skikkelig dårlig følelse angående morgendagens veiing :S

Hvordan ligger dere an jenter?
Her føler jeg meg skikkelig oppblåst så har en skikkelig dårlig følelse angående morgendagens veiing :S

Har det likt som deg! Føler meg oppblåst..

Prøvde meg på styrkeøvelsene en dag og jeg ble helt ødelagt. Det var altfor mange repetisjoner for min del :rolleyes: kroppen min verker skikkelig enda. Har trent og gått på trilleturer. Holdt meg snopfri og spist sunn mat. Jeg håper virkelig at jeg har klart gå ned noen gram, og at jeg ikke har gått opp i vekt. Gleder meg lite til veiingen kjenner jeg!

Hei jenter. Titter innom for å si hei=) Her skjer det lite med utfordringer, da jeg er altfor opptatt med studiene. Henger godt etter der, så må ta all tiden til bruk som jeg kan.

Eksamen tirsdag gikk greit, men mulig jeg må konte den. Neste eksamen er på tirsdag igjen.

Har studert på meg spenningshodepine som er alltid like moro. Blæh. Ønsker dere en fin dag =)

Går så som så her... Frykter vektoppgang :( har vært dårlig form hele uka. Var å trente med PT igår da :) og tok en runde med hoppetau tidligere idag, fy så tungt :p

Jeg har også en dårlig uke, og idag tidlig hadde jeg gått opp fra sist uke- selv om jeg har vært nøye.. Og i dag feirer vi bursdag, så dette kan bli kjipt i morra :(

UTFORDRING UKE 3. LEGG MERKE TIL AT DET I MALEN ER GLEMT AV BONUS SAMT TOTALSUM! VIKTIG AT ALLE LEGGER TIL DETTE OG SUMMERER SLIK AT ALLE BLIR GJELDENDE!
desemberbaby15 og RoM så jeg manglet i hvertfall

Sylvanas - STEIKE for en jobb du har nedlagt denne uka!!

0,7 kg ned denne uka også! går sakte men sikkert nedover.... skulle helst ha vært i mål i går men :P

UTFORDRING UKE 3. LEGG MERKE TIL AT DET I MALEN ER GLEMT AV BONUS SAMT TOTALSUM! VIKTIG AT ALLE LEGGER TIL DETTE OG SUMMERER SLIK AT ALLE BLIR GJELDENDE!
desemberbaby15 og RoM så jeg manglet i hvertfall

Sylvanas - STEIKE for en jobb du har nedlagt denne uka!!

Jeg jobber jo ikke (eller har barn hjemme om dagene), bare rettferdig at jeg jobber hardt med utfordringen da ☺

I dag måtte jeg bruke en annen vekt, for vi har vært hos mine foreldre i natt, så hvor nøyaktig vekten er vet jeg ikke. Men denne viste 1,5 kg ned. Og jeg har følt at jeg har gått ned denne uken, så det høres ikke helt feil ut :D
Veide meg 3 ganger, så jeg er sikker på resultatet på denne vekten :D

Last edited:
Jeg jobber jo ikke (eller har barn hjemme om dagene), bare rettferdig at jeg jobber hardt med utfordringen da ☺

I dag måtte jeg bruke en annen vekt, for vi har vært hos mine foreldre i natt, så hvor nøyaktig vekten er vet jeg ikke. Men denne viste 1,5 kg ned. Og jeg har følt at jeg har gått ned denne uken, så det høres ikke helt feil ut :D
Veide meg 3 ganger, så jeg er sikker på resultatet på denne vekten :D
Wow!! Kjempebra!!!

0,7 kg og 1,5 kg nedgang er supert jenter!! flinke dere er! ❤️ Jeg skal veie meg snart, skal bare gi lille snupp stell først!

Sylvanas jobb eller ikke jobb. Sånn seriøst jeg prøvde meg på 4 styrkeøvelser den første dagen og jeg kjenner det fortsatt i hele kroppen liksom! Du har vært helt sykt flink denne uken!! Du har virkelig stått på og du har jobbet hardt! Utrolig glad på dine vegne for at du gikk ned masse. ! Jeg er sykt stolt av deg :D❤️

Hemmeligfrøken, for vår del håper jeg det kommer trening på neste utfordring igjen, slik at effektive trilleturer teller på utfordringen igjen. :)

Sånn snuppa venter på meg! Skriver mer om hvordan veiingen går senere

Back
Topp