Skravletråd Lag Bringebær

Hva studerer du *RoM*?

Jeg er alene hjemme i kveld, dvs minsten er sjølvsagt her. Brukte 3 timer på legging, satte meg nettopp i sofaen. Tror ikke jeg orker å trykke i meg 1 liter vann nå, så da ryker bonusen :(

Jeg studerer økonomi og administrasjon :)

Hvordan har dagen i dag gått damer?

Jeg har holdt meg unna snop, men
jeg klarte dessverre ikke å gjøre styrkeøvelsene i dag. Er så støl fra i går.. Er livredd for å få senebetennelse igjen. Trenger armene mine til å bære rundt på snuppa mi. 75 ganger av hver øvelse ble for mye for meg..
Men jeg har trent kondisjonstrening. I tillegg til der har jeg gått på tur i to timer.

Hvordan har dagen i dag gått damer?

Jeg har holdt meg unna snop, men
jeg klarte dessverre ikke å gjøre styrkeøvelsene i dag. Er så støl fra i går.. Er livredd for å få senebetennelse igjen. Trenger armene mine til å bære rundt på snuppa mi. 75 ganger av hver øvelse ble for mye for meg..
Men jeg har trent kondisjonstrening. I tillegg til der har jeg gått på tur i to timer.

Ja 75 repetisjoner er for mye. Jeg pleide å t 15 x 3, eller 10 x 3 på treningssenteret der jeg trente før. Kom an på hvor harde øvelsene var. Jo tyngre jo færre repetisjoner. Men flott at du ikke overdriver det. Kroppen din skal vare lenger enn slankekrigen.

Jeg har gjort det samme som i går; 30 min aerobic, 20-30 min styrke og 20 min yoga. I tillegg til det gikk jeg en tur på ca 30 min.

I dag fant jeg en type yoga som var mye lettere å gjøre for meg, så den kommer jeg til å repetere i morgen og torsdag.

Ja 75 repetisjoner er for mye. Jeg pleide å t 15 x 3, eller 10 x 3 på treningssenteret der jeg trente før. Kom an på hvor harde øvelsene var. Jo tyngre jo færre repetisjoner. Men flott at du ikke overdriver det. Kroppen din skal vare lenger enn slankekrigen.

Jeg har gjort det samme som i går; 30 min aerobic, 20-30 min styrke og 20 min yoga. I tillegg til det gikk jeg en tur på ca 30 min.