~.:[Skravletråd]:.~

Satser på det :-P får ikke lov å finne på å få svangerskapsforgiftning ellernoe

Digg med go plass til guttene og prinsessa da :-D
Ja absolutt :)

Hvilke andre symptomer er det egentlig på svangerskapsforgiftning?

Ja absolutt :)

Hvilke andre symptomer er det egentlig på svangerskapsforgiftning?
Kan vær noe jeg glemmer men.. De symptomene jeg husker er

Hevelser (føtter, armer og ben)
Høyt blodtrykk
Hodepine
Smerter øverst i mageregionen
Proteiner i urinen
Kraftig oppkast

Kan vær noe jeg glemmer men.. De symptomene jeg husker er

Hevelser (føtter, armer og ben)
Høyt blodtrykk
Hodepine
Smerter øverst i mageregionen
Proteiner i urinen
Kraftig oppkast
Bra jeg skal til legen å sjekke på tirsdag da ;)
Men er ikke så veldig bekymra. Lillemor styrer på og ligger på 144 i hjerterytme :) men tanken er så klart der når man er så hovven :o
Mye vann regner jeg med.

Bra jeg skal til legen å sjekke på tirsdag da ;)
Men er ikke så veldig bekymra. Lillemor styrer på og ligger på 144 i hjerterytme :) men tanken er så klart der når man er så hovven :o
Mye vann regner jeg med.
Hehe ja :-) er jo veldig vanlig med mye vann i kroppen og de fleste slipper heldigvis unna svangerskapsforgiftning ;-)

Sitter i bilen og venter, straks jmkontroll på sykehuset. Jobber her men har slått fra meg tanken om å gå innom. Blir uvel av tanken:s orker ikke all oppmerksomheten.

Jeg forstår meg virkelig ikke på snuppa her altså...
Våkner glatt 6-7 i helgene når vi ikke skal en ting men skole? Ooohnooo... Da må vi dra henne opp og nesten krangle med henne for å få på hu klær og ut i tide.
Sambo forsov seg litt men hun klarte allikevel å bruke nesten en time på å kle seg så ble kanskje litt forsinket til skolen.
Forstår ikke at det skal være så vanskelig :-P

Fortsatt helt sinnsykt forskjell og dårlig, holder senga i dag også. Øyebetennelsen er der fortsatt, det holder liksom å være gravid.

Legen i morgen da.

Ny jordmor time 1330.. spent da jeg nå må informere om at hun som tok oul på meg, bommet på morkake plasseringen min!
Og det er en kollega av min jordmor.. haha uff så mye rart en skal være nervøs for og da :p

Men gleder meg til å informere om at jeg kun har gått opp 600gr på 4 uker , mot 1 kg i uken som jeg har pleid å ligge på ... alt pga endring av kosthold og mer aktivitet med gå turer osv :)
Endelig en jordmor kontroll jeg ikke engstelig meg for vekten :)

Fortsatt helt sinnsykt forskjell og dårlig, holder senga i dag også. Øyebetennelsen er der fortsatt, det holder liksom å være gravid.

Legen i morgen da.
Kom deg til legen!
Det er ikke noe godt å gå rundt slik, tungt nok å vær gravid og ta seg av småen din uten å vær helt ødelagt av sykdom. Håper formen bedrer seg snart :-)

Og første lille prosjektet mitt er mer eller mindre ferdig, skal sy på øyne så er han klar... Han er langt fra perfekt, men til å aldri ha heklet synes jeg han ble ganske søt :D

2016-04-302012.13.23_zpspp5seczi.jpg
Kjempe fin <3

Hvordan går det med deg? Fått vært på fosterdiagnostisk? Hvordan gikk det?
Har tenkt på deg idag :-)

Ny jordmor time 1330.. spent da jeg nå må informere om at hun som tok oul på meg, bommet på morkake plasseringen min!
Og det er en kollega av min jordmor.. haha uff så mye rart en skal være nervøs for og da :p

Men gleder meg til å informere om at jeg kun har gått opp 600gr på 4 uker , mot 1 kg i uken som jeg har pleid å ligge på ... alt pga endring av kosthold og mer aktivitet med gå turer osv :)
Endelig en jordmor kontroll jeg ikke engstelig meg for vekten :)
Hvordan gikk det? Regner med det gikk bedre enn forventet? :)

Hvordan gikk det? Regner med det gikk bedre enn forventet? :)

Jo det gikk bra hehe.. jordmor tok kontakt med sin kollega og snakket med henne ang ul imorgen og snakket om hva vi ønsket å få ut av timen osv .. så ringte hun meg noen timer senere og fortalte om at de hadde snakket sammen osv :)
Så vi får forhåpentligvis en veldig god opplevelse imorgen med noen bra bilder og 110% sikkerhet morkakens plassering ;)

Kjempe fin <3

Hvordan går det med deg? Fått vært på fosterdiagnostisk? Hvordan gikk det?
Har tenkt på deg idag :)

Takk <3

Jeg var der i dag, og det var heldigvis ingenting som var feil med lillemor, sirkulasjonen var god, alt av organer fungerte som de skulle og hun turnet rundt der inne. Hun er fremdeles for liten og tynn, så skal tilbake på poliklinikken om 2 1/2 uke for å se at hun vokser, men er i alle fall ikke så liten fordi det er noe galt. Er veeeeldig lettet. Og fikk et 3D UL bilde av henne med et lite smil på leppene, så dagen i dag er litt bedre. :)

Jeg forstår meg virkelig ikke på snuppa her altså...
Våkner glatt 6-7 i helgene når vi ikke skal en ting men skole? Ooohnooo... Da må vi dra henne opp og nesten krangle med henne for å få på hu klær og ut i tide.
Sambo forsov seg litt men hun klarte allikevel å bruke nesten en time på å kle seg så ble kanskje litt forsinket til skolen.
Forstår ikke at det skal være så vanskelig :-P
Her våknet de halv fem på søndag :o

Takk <3

Jeg var der i dag, og det var heldigvis ingenting som var feil med lillemor, sirkulasjonen var god, alt av organer fungerte som de skulle og hun turnet rundt der inne. Hun er fremdeles for liten og tynn, så skal tilbake på poliklinikken om 2 1/2 uke for å se at hun vokser, men er i alle fall ikke så liten fordi det er noe galt. Er veeeeldig lettet. Og fikk et 3D UL bilde av henne med et lite smil på leppene, så dagen i dag er litt bedre. :)
Så godt å høre at alt er som det skal, noen er jo bare mindre men så lenge alt fungerer og du får god oppfølging så kommer det nok til å gå fint :-) kjekt å få fint bilde med på sleng!
Godt du fikk det bekreftet og kan slappe litt av, vet du var stressa for timen idag :-)

Back
Topp