~.:[Skravletråd]:.~

Går det an å reservere seg mot Jehovas vitner? De flyr på dørene her hele tiden. Blir gal! Ligger på sofaen med høy puls, kynnere og stressnakke og så ringer de på døren. Noe SP forferdelig irriterende å måtte reise se opp for å åpne døra for noe jeg har takket nei til ti ganger allerede.

Går det an å reservere seg mot Jehovas vitner? De flyr på dørene her hele tiden. Blir gal! Ligger på sofaen med høy puls, kynnere og stressnakke og så ringer de på døren. Noe SP forferdelig irriterende å måtte reise se opp for å åpne døra for noe jeg har takket nei til ti ganger allerede.
En som bodde i nabolaget før hadde ett skilt på døren :p
" ingen jehovas vitner, takk!"

Uff så slitsomt:/ tenker og at det går an å lage en lapp men det burde jo vært unødvendig:)

Usj heldigvis ikke så ofte her.... Så om du sender de vekk så får jeg håpe de ikke kommer i gata her haha

Jeg har kun hatt de på døra en gang, fordelen med å bo på landet. :)

Endelig hjemme etter familiemiddag hos bestefar med hele flokken (ca 18 isj mennesker..) er alltid så fredelig og rolig å komme hjem igjen :-P fått byttet på vår seng og snuppas så lyst til å legge meg alt.. Men får vente bittelitt :-D

Jeg hadde en polar loop eller hva den heter. Den var super til mitt formål, men vil gjerne ha ei med pulsmåler. Føler den loopen er litt unøyaktig når det ikke er pulsmåler :) var sykt kjekt når jeg hadde klokka :) hadde ofte 15-20.000 skritt før jeg var ferdig på jobb :)
Nå er bekkenet mitt på et nivå der jeg ikke kan gå tur i det heletatt :( bare å levere snuppa i BHG, 3 min å gå, så er symfysen så vond jeg må legge meg å hvile. Så gleder meg til ungen er ute å hormonene forsvinner! :)

Da har du en veldig mye mer aktiv jobb en meg ja :p
Så jeg må gå ekstra med turer osv jeg for å oppnå 8-10 000 skritt hver dag...
Men når babys er ute, blir det så bra med trilleturene så tenker ikke over antall skritt nå hehe

De er så irriterende de !!!

Jeg har kun hatt de på døra en gang, fordelen med å bo på landet. :)

Hehe, har de her kun 1 gang i året ca... så ja det er fordelen med å bo på landet... dvs en av de mange fordeler ;)

Da har du en veldig mye mer aktiv jobb en meg ja :p
Så jeg må gå ekstra med turer osv jeg for å oppnå 8-10 000 skritt hver dag...
Men når babys er ute, blir det så bra med trilleturene så tenker ikke over antall skritt nå hehe
Kunne kanskje tenkt meg litt ferre skritt på jobb :p kjenner det ganske godt i beina, så er sjeldent jeg orker p gå tur :p men i permisjonstiden er målet ca 20.000 for dag :) ååå som jeg gleder meg til babyen kommer :)
Kan jeg spørre hvor du kjøpte klokka? Lurer på å dra å se på i morgen :)

Endelig hjemme etter familiemiddag hos bestefar med hele flokken (ca 18 isj mennesker..) er alltid så fredelig og rolig å komme hjem igjen :-P fått byttet på vår seng og snuppas så lyst til å legge meg alt.. Men får vente bittelitt :-D
Amen til det :P vært i besøk hos mamma. Knall deilig å komme hjem til litt stillere omgivelser ;) :)

Hvordan står det til med deg for tiden? :)

Da var jeg også endelig kommer inn i siste trimester :) rart å tenke på i grunn :P mai forsvinner med fri og fest dager, juni forsvinner til skoleavslutninger og lignende. Pang! Så er juli der :o

Kunne kanskje tenkt meg litt ferre skritt på jobb :p kjenner det ganske godt i beina, så er sjeldent jeg orker p gå tur :p men i permisjonstiden er målet ca 20.000 for dag :) ååå som jeg gleder meg til babyen kommer :)
Kan jeg spørre hvor du kjøpte klokka? Lurer på å dra å se på i morgen :)

Kjøpte min på elkjøp :):)

Da var jeg også endelig kommer inn i siste trimester :) rart å tenke på i grunn :p mai forsvinner med fri og fest dager, juni forsvinner til skoleavslutninger og lignende. Pang! Så er juli der :eek:

Gratulerer med 3.trimester:)

Amen til det :P vært i besøk hos mamma. Knall deilig å komme hjem til litt stillere omgivelser ;) :)

Hvordan står det til med deg for tiden? :)
Innser litt hvor godt det er med ro og stillhet :-P unger på 3, 4,5, 7 og 2 stk på 8 år og ei adhd bråkete 13 åring samt to hunder haha blir mye støy!

Formen er kommet seg! Fortsett litt tett og kvalm men utrolig nok ikke ble det kun noen dager med ganske ille form.
Hvordan går det med deg da? :-)

Innser litt hvor godt det er med ro og stillhet :-P unger på 3, 4,5, 7 og 2 stk på 8 år og ei adhd bråkete 13 åring samt to hunder haha blir mye støy!

Formen er kommet seg! Fortsett litt tett og kvalm men utrolig nok ikke ble det kun noen dager med ganske ille form.
Hvordan går det med deg da? :-)
Godt med noen fine dager da :) jeg er blitt veldig hovven den siste uken, så spent på hva legen sier når jeg skal inn :o men utenom det skal jeg vel i grunnen ikke klage ;)
Fått ny bil på plass, fått inn stellebord og babyklær og litt slikt så jeg har noe å styre med :)

Godt med noen fine dager da :) jeg er blitt veldig hovven den siste uken, så spent på hva legen sier når jeg skal inn :o men utenom det skal jeg vel i grunnen ikke klage ;)
Fått ny bil på plass, fått inn stellebord og babyklær og litt slikt så jeg har noe å styre med :)
Veldig godt med greie dager etter over en uke omtrent kun i seng :-)

Når skal du inn til legen? Høres ikke helt bra ut men så lenge det er kun det og ikke mer tegn på verre ting så..

Gratulerer med ny bil, hvilken bil ble det? :-) skal mest sannsynligvis skrive under ny bil imorgen vi også ;-)

Veldig godt med greie dager etter over en uke omtrent kun i seng :-)

Når skal du inn til legen? Høres ikke helt bra ut men så lenge det er kun det og ikke mer tegn på verre ting så..

Gratulerer med ny bil, hvilken bil ble det? :-) skal mest sannsynligvis skrive under ny bil imorgen vi også ;-)
Har hatt litt vondt i hodet men tror det er på grunn av bihulene ;)

Blei en Ford galaxy. Latterlig god plass :P

Back
Topp