~.:[Skravletråd]:.~

Merker det er tungt å gå gravid nå i tillegg til jobb og en liten en hjemme som er travel. Heldigvis sykemeldt ut neste uke men med gubben også omsider i jobb så er jeg ødelagt når han kommer hjem. Tror ikke jeg planlegger flere graviditeter mens jeg har så små hjemme uten å gå i barnehage

Jeg kjenner ikke, akkurat nå- for første gang ♡♡♡
Kommende storesøster kjente det også !! :)

Får ikke sove!
Har våknet ørten ganger alt fra hver gang jeg snur meg, halsbrann, sambo snorker, katten som vil ut... You name it :-P En av de heldige få som ikke våkner av å måtte tisse ofte men våkner da tusen ganger allikevel :-P irriterende.

Og første lille prosjektet mitt er mer eller mindre ferdig, skal sy på øyne så er han klar... Han er langt fra perfekt, men til å aldri ha heklet synes jeg han ble ganske søt :D

2016-04-302012.13.23_zpspp5seczi.jpg

Og første lille prosjektet mitt er mer eller mindre ferdig, skal sy på øyne så er han klar... Han er langt fra perfekt, men til å aldri ha heklet synes jeg han ble ganske søt :D

Den var fin<3

Har gått og lagt meg, er så trøtt i dag. Står opp til middag og etter det må vi bade. Har spist en halv gulrotkake i dag:/

Så søt den er, syns du er flink jeg :)

Får ikke sove!
Har våknet ørten ganger alt fra hver gang jeg snur meg, halsbrann, sambo snorker, katten som vil ut... You name it :p En av de heldige få som ikke våkner av å måtte tisse ofte men våkner da tusen ganger allikevel :p irriterende.

Hehe etter jeg fikk meg fitbit klokke ( sånn som måler alt fra puls til nattesøvn ) skjønner jeg hvorfor jeg er mye trøttere enkelte dager enn andre.
22 ganger har den registrert meg urolig i natt haha.. og bare 1 av de var do turen.. sikker på at 10 av de er gubben som snorker og resten er bikkja haha :)

Så skjønn den er :)

Hehe etter jeg fikk meg fitbit klokke ( sånn som måler alt fra puls til nattesøvn ) skjønner jeg hvorfor jeg er mye trøttere enkelte dager enn andre.
22 ganger har den registrert meg urolig i natt haha.. og bare 1 av de var do turen.. sikker på at 10 av de er gubben som snorker og resten er bikkja haha :)
Hvilken fitbit klokke har du? :)

Hah, der var en litt artig grunn (for meg) til å skaffe sånn klokke:)

sover normalt som en stein men nå våkner jeg midt i for å tisse og ligge våken en stund.

Da lillesnupp var liten lastet jeg ned en app som tar opp lyd om man feks snorker eller snur seg i senga. Brukte den til å se hvor ofte hun faktisk våknet om natta.

Fitbit charger hr:) lilla selvsagt hehe
Ønska meg polar 400 eller hva den heter til bursdagen, men sambo har sett på en annen polar a360 tror jeg den heter. Men etter å ha sett på den du har var den også plutselig ett valg :p vil iallfall ha en som måler puls på håndleddet, da jeg har en fysisk jobb. Tror den er mer nøyaktig på CAL forbrenning :) (har egentlig ikke peiling:p )

Hah, der var en litt artig grunn (for meg) til å skaffe sånn klokke:)

sover normalt som en stein men nå våkner jeg midt i for å tisse og ligge våken en stund.

Da lillesnupp var liten lastet jeg ned en app som tar opp lyd om man feks snorker eller snur seg i senga. Brukte den til å se hvor ofte hun faktisk våknet om natta.

Hehe, sånn app til å ta opp slik, brukte jeg på gubben en periode han ikke trodde på meg at han snorket så mye..

Ønska meg polar 400 eller hva den heter til bursdagen, men sambo har sett på en annen polar a360 tror jeg den heter. Men etter å ha sett på den du har var den også plutselig ett valg :p vil iallfall ha en som måler puls på håndleddet, da jeg har en fysisk jobb. Tror den er mer nøyaktig på CAL forbrenning :) (har egentlig ikke peiling:p )

Jeg kikket også på polar 400, men etter å ha hørt om fitbit charger hr og pratet med andre som har denne og lest på nett, fant jeg ut at den er like god som polar, bare billigere.
Til mitt formål så holder den i massevis :)
Jeg er opptatt av søvn måling, skritt teller, puls og kalorier:)
Blitt helt avhengig av den hehe...
Og den er helt optimal mtp gode målinger på håndledd.. man slipper også puls belte rundt livet, noe jeg har syntes vært upraktisk ... :)

Du laster ned app på tlf som klokken synkroniserer seg med via bloothoot.. virker til både iPhone og Android..
Må lade hver 4.dag bare og bruker max 2 timer på bli fulladet igjen :)

Jeg kikket også på polar 400, men etter å ha hørt om fitbit charger hr og pratet med andre som har denne og lest på nett, fant jeg ut at den er like god som polar, bare billigere.
Til mitt formål så holder den i massevis :)
Jeg er opptatt av søvn måling, skritt teller, puls og kalorier:)
Blitt helt avhengig av den hehe...
Og den er helt optimal mtp gode målinger på håndledd.. man slipper også puls belte rundt livet, noe jeg har syntes vært upraktisk ... :)

Du laster ned app på tlf som klokken synkroniserer seg med via bloothoot.. virker til både iPhone og Android..
Må lade hver 4.dag bare og bruker max 2 timer på bli fulladet igjen :)
Høres ut som den passer veldig bra til mitt formål også :) er stortsett det samme jeg ser etter i en klokke :) gleder meg til bekkenet er bedre å jeg skal begynne å trille turer :) ❤️
Supert med lang virketid å kort ladetid :) :) skal se litt på denne merker jeg :)

Høres ut som den passer veldig bra til mitt formål også :) er stortsett det samme jeg ser etter i en klokke :) gleder meg til bekkenet er bedre å jeg skal begynne å trille turer :) ❤️
Supert med lang virketid å kort ladetid :) :) skal se litt på denne merker jeg :)

Du blir bitt av basillen iallefall hehe..
Jeg ser så frem til trilleturer jeg også, nå blir det max 2km tur etter jobb hver dag som bekkenet mitt orker :p
Men hadde jeg ikke hatt klokken så ville jeg nok blitt mer stille sittende:)

hehe kanskje jeg skal finne frem min fitbit.. Kjøpte for ca to år siden :-P Husker jeg reagerte da på hvor mye jeg våknet.. Sikkert tusener ganger verre nå :-P

Du blir bitt av basillen iallefall hehe..
Jeg ser så frem til trilleturer jeg også, nå blir det max 2km tur etter jobb hver dag som bekkenet mitt orker :p
Men hadde jeg ikke hatt klokken så ville jeg nok blitt mer stille sittende:)
Jeg hadde en polar loop eller hva den heter. Den var super til mitt formål, men vil gjerne ha ei med pulsmåler. Føler den loopen er litt unøyaktig når det ikke er pulsmåler :) var sykt kjekt når jeg hadde klokka :) hadde ofte 15-20.000 skritt før jeg var ferdig på jobb :)
Nå er bekkenet mitt på et nivå der jeg ikke kan gå tur i det heletatt :( bare å levere snuppa i BHG, 3 min å gå, så er symfysen så vond jeg må legge meg å hvile. Så gleder meg til ungen er ute å hormonene forsvinner! :)

Back
Topp