Skravletråd Lag Bringebær

Men hvis lagleder ikke er her, hvem sender inn tallene til krigleder?

Jeg kan gjøre det nå

Jeg kan være lagleder i dag, og sende inn svarene, men ikke neste fredag grunnet eksamen ;)

Men HVORDAN regner jeg ut dette da? Får opp at vi har en prosentvis nedgang på 29,1465

Men HVORDAN regner jeg ut dette da? Får opp at vi har en prosentvis nedgang på 29,1465

Da vinner vi da :P haha

Må du ikke regne ut forrige ukes vekt minus denne ukas vekt og dele på forrige ukes vekt x 100??

Er det ikke vektnedgangen i prosent hos alle, vi er ikke 29, så det høres feil ut. Du plusser alt sammen og så deler på så mange som vi var. Litt usikker på om de som ikke leverte må telle her.

Jeg ender opp med 0,7781 % nedgang... men usikker på om det stemmer da.. gikk ikke ned mer enn 5,3 kg tilsammen?!

Da har jeg regnet med bare de som faktisk har levert, og sett på vår vekt fra sist uke sammenlignet med nå?

1.3212 hadde vi sist uke, men da var vi mange med gode resultater. Et par-tre stykker over 2 kg tror jeg, flere over 1 kg. Denne uken går det særdeles tregt med veldig mange.

De som ikke har levert skal regnes med i antall, og vekt settes lik forrige uke. Så regner dere på samme vis som for enkeltperson, gruppens samlede nedgang delt på forrige ukes vekt, i prosent. Eller summere for alle og dele på antall ja, men ta med i antall de som har 0% også

De som ikke har levert skal regnes med i antall, og vekt settes lik forrige uke. Så regner dere på samme vis som for enkeltperson, gruppens samlede nedgang delt på forrige ukes vekt, i prosent. Eller summere for alle og dele på antall ja, men ta med i antall de som har 0% også

Så resten av laget straffes fordi folk ikke leverer? for vi taper mye på prosenten ved å gjøre det sånn!

rakk du å sende inn?? I panikk for at du ikke skulle rekke det pga usikkerhet, så regnet jeg ut på nytt med de nye - og sendte inn alle tallene til sara... om det stemmer, er usikkert, men det har jeg spurt om :p haha

rakk du å sende inn?? I panikk for at du ikke skulle rekke det pga usikkerhet, så regnet jeg ut på nytt med de nye - og sendte inn alle tallene til sara... om det stemmer, er usikkert, men det har jeg spurt om :p haha

Ble akkurat ferdig med å regne ut =)

Back
Topp