Skravletråd April

Ble det bra salg?
Tja, blir spennende å høre imorgen men tror det, vi er mest opptatt av hva kundene sparte da (20% ved kjøp av 3 varer eller mer) :D

Skulle bestille noe men legen hadde sendt erespt på bare en av tingene... Heldigvis har heg brukt samme apotek siden kb begyntw på det her så det løste seg..
Godt det da!
Utrolig kjedelig når slike feil skjer!

For en mann altså
Ja ikke sant!

Huff men merker han stresser utrolig mye! Er forhåpentligvis siste eksamen nå 18 mai, og er i farmakologi som han jo kan fra før!
Men han stresser så mye med bøkene og feilene i bøkene at han nærmest blir forvirret av hele greia! Og han burde egentlig bare konsentrere seg om de ulike navnene på svensk.

God førmiddag :-) ligger på sofan å ammar babyen min :love017 må komma meg opp å Stella meg snart. Har fortsatt pyjamas på meg
Skall ha helsesøster på besøk kl 13:30 idag. Spennandes å se hvor mye mini har lagt på seg :-)
Har du født?!?!:eek: ikke fått med meg!!
Gratulerer!❤️

Ja ikke sant!

Huff men merker han stresser utrolig mye! Er forhåpentligvis siste eksamen nå 18 mai, og er i farmakologi som han jo kan fra før!
Men han stresser så mye med bøkene og feilene i bøkene at han nærmest blir forvirret av hele greia! Og han burde egentlig bare konsentrere seg om de ulike navnene på svensk.
Uff da. Håper han slutter å stresse snart da

Back
Topp