Skravletråd April

skal snart hente frøkna i bhg :) men først skal jeg sette opp vasketid og sjekke bagen til lillegutt om den er hel og fin :)

får se hvor vi ender å spise og være til hun skal legge seg idag. er ikke helt klar for å være hjemme alene enda merker jeg

Bagen er så fin ! :D gleder meg til å ta den i bruk i juni :) skal teste adapteren til vognen med bag og sittedel så fort været er fint. Straks i bhg og gleder meg til å se snuppa nå ❤️ får se hva vi finner på, men middag må vi ha

Å sånn å forstå :)
Er vel "ødelagt" etter å ha hatt ca 8500 i mnd på alle tre :o
Kjøper helst ikke mye mer enn nødvendig, men samtidig opptatt av kvalitet ;)

Nei har ikkw hørt om den serien
Den er fantastisk bra! :D
Litt som criminal minds møter the big bang theory :D
Gjeng med genier som utfører div oppdrag mot kriminalitet, men tja genier så rimelig spesielle ;)

Prøva med oppskriften jeg hatt i mange år, men det var lenge siden jeg brukt den (hadde glemt den ;))

Det var HIMMELSKT! Viktig å ikke la kaka er inne for kort, hvis du har sånn stikka for å stikk nedi kan du se på at det skal bli me litt klisj opp, men ikke så mye som når den er rå.
Jeg hadde kaka midt i ovnen i 29+4 minutter og det ble nok 1 min for mye, men funker allikevel :)
Den er best idag da :P

Msk-spiseskje (matsked)
Tsk-teskje
Vis vedlegget 174239
Den skal absolutt prøves.
Og godt med svenske oppskrifter for slipper å bekymre meg for ingredienser som kanskje ikke finnes her :p

Back
Topp