Søt han er daDet ville han ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søt han er daDet ville han ja
Sorry, har en liten frøken som brått fikk veldig vondt i øretNå ble det stille i tråden
Kjøpt mye rart eller en kjedelig tur i resepturen?Har vært på apoteketi dagjeg også![]()
Jeg bør komme meg i seng nå, men har en liten frøken som har vondt i øretFår vi lagt oss tidlig i dag da?
Å nei så kjiptSorry, har en liten frøken som brått fikk veldig vondt i øret![]()
Skulle bestille noe men legen hadde sendt erespt på bare en av tingene... Heldigvis har heg brukt samme apotek siden kb begyntw på det her så det løste seg..Kjøpt mye rart eller en kjedelig tur i resepturen?![]()
Så koselig daVi skal til sunnmøre
Så herlig bilde!God morgen fra ossVis vedlegget 174218
Ja, det var det. Tipper du er i seng før megHva er tidlig?
Tusen takk søte du!Quoter tilfeldig innlegg.
Hipp, hipp hurra og gratulerer så mye med dagen
Ja, det skjønner jegMåtte gjøre lekser
Takk for detHar du bursdag ronjagratulerer så mye
Masse god bedringJobb og syk baby er dårlig kombo. Veldig trøtt. Glad jeg har fri i dag! Måtte opp å gi paracet i natt fordi hun gråt så sårt/hylende smerteskrik.. Fikk litt pupp etterpå
Og sovna heldigvis.
Huff daJeg bør komme meg i seng nå, men har en liten frøken som har vondt i øret
Var detHøres ut som en veldig koselig dag på jobb![]()
Takk for detGratulerer så mye med dagen![]()
Så koselig å se deg!I'm back!
Hva skjer folkens? Skjedd noe nytt sia jeg var her inne sist? Har hatt så mye å styre med i det siste..
Vil helst slippe gittEkke det hyggelig da ? ;P
Ehm neiSå koselig da![]()
Vi får se på det daJa, det var det. Tipper du er i seng før meg