Ble ikke helt ferdig før i dag såJa, det skjønner jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble ikke helt ferdig før i dag såJa, det skjønner jeg
Tja, blir spennende å høre imorgen men tror det, vi er mest opptatt av hva kundene sparte da (20% ved kjøp av 3 varer eller mer)Ble det bra salg?
Ja altså mannen kommer med farmakologi bøker og vil jeg skal teste han, på svensk!!! Huff men han stakk nåNå ble det stille i tråden
For en mann altsåJa altså mannen kommer med farmakologi bøker og vil jeg skal teste han, på svensk!!! Huff men han stakk nå![]()
Godt det da!Skulle bestille noe men legen hadde sendt erespt på bare en av tingene... Heldigvis har heg brukt samme apotek siden kb begyntw på det her så det løste seg..
Ja ikke sant!For en mann altså
Har du født?!?!God førmiddagligger på sofan å ammar babyen min
må komma meg opp å Stella meg snart. Har fortsatt pyjamas på meg
Skall ha helsesøster på besøk kl 13:30 idag. Spennandes å se hvor mye mini har lagt på seg![]()
Grattis med dør!Jeg fikk dør!!!
Tusen takkGratulerer med dagen![]()
Å? Du pleier da å være flink legge deg suVi får se på det da
Mye lekser igjen?Ble ikke helt ferdig før i dag så
Spennende daTja, blir spennende å høre imorgen men tror det, vi er mest opptatt av hva kundene sparte da (20% ved kjøp av 3 varer eller mer)![]()
Og, gratulerer med dagen til deg snuppa.♡Grattis med dør!![]()
God kveldGod ettermiddag![]()
God kveldGod ettermiddag damerjeg stikker snart på jobb igjen
![]()
Ja vi er jo avhengig av det der så.Godt det da!
Utrolig kjedelig når slike feil skjer!
2 oppgaver igjen i matteMye lekser igjen?
Hvorfor det?Noen ganger blir jeg helt matt kjenner jeg
Uff da. Håper han slutter å stresse snart daJa ikke sant!
Huff men merker han stresser utrolig mye! Er forhåpentligvis siste eksamen nå 18 mai, og er i farmakologi som han jo kan fra før!
Men han stresser så mye med bøkene og feilene i bøkene at han nærmest blir forvirret av hele greia! Og han burde egentlig bare konsentrere seg om de ulike navnene på svensk.