Ha ha uff da. Stakkars jenteNei, det er kjedelig. ..
Men noen takler motstand litt dårlig, og liker ikke at ting går i mot seg. Og når hun ikke fikk 4000 til ny iPhone raknet verden![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha uff da. Stakkars jenteNei, det er kjedelig. ..
Men noen takler motstand litt dårlig, og liker ikke at ting går i mot seg. Og når hun ikke fikk 4000 til ny iPhone raknet verden![]()
Det er digg da!TakkBlir brownie
Yndlingen til sambo
Nam nam
Lykke til med vaksine, går så fort atte
![]()

God morgenGod morgengutta levert og jeg er klar for en ny dag
gjør dere på?
Ha ha du liker å drømme om henne ja.
Ja, jeg må ha tenkt på hun i underbevissthetenSkal bare ta paracet. Wgt ibux men det tåler jeg ikke
Så mange mellomlandinger du har daOg vips... Arlanda. Bare 2 flyginger igjen. Håper dere alle har en fin dag
Ha ha men du : hun er skummelJa, jeg må ha tenkt på hun i underbevisstheten
Godt du har paracet![]()
Nei ikke si det, kjenner hun jo ikke like godt som du gjør sikkertHa ha men du : hun er skummel![]()
Kjenner jeg gleder meg til den kaka jaDet er digg da!
Jada gjør jo det. Så sant de ikke får noen reaksjon, men mine har heldigvis ikke fått det noen gang
Det skal vi gjøreKose dere![]()
He he ny drøm daNei ikke si det, kjenner hun jo ikke like godt som du gjør sikkertHar jo bare hatt positive drømmer hittil
Og da er hun veldig hyggelig
Skal ikke se bortifra at jeg drømmer om hun i natt nå
![]()
God morgen til deg ogGod morgengutta levert og jeg er klar for en ny dag
gjør dere på?
Fikk lyst på kake selv!! hmm hmm.Kjenner jeg gleder meg til den kaka ja
Det er braFår satse på at det ikke skjer nå heller
![]()
Ja, får se hva den evt bringerHe he ny drøm da![]()
Skal ta bilde i ettermiddagFikk lyst på kake selv!! hmm hmm.
Mye opp og ned i fly for deg i dag, skjønner jeg.Og vips... Arlanda. Bare 2 flyginger igjen. Håper dere alle har en fin dag
Så ikke pen ut på en stund jeg heller etter den tanna der, neiJeg var lilla og gul i lang tid etter trekking av den første + var skikkelig hoven. Så helt firfedelig ut.
Hørtes i grunn vondt ut med betennelse
Da blir det lange dager ja...Jasærlig når hun ikke ville sovne igjen kl 6 som vanlig.