Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen
Hva er dagens planer?
Her skal vi på 5mnd kontroll i formiddag.
Ellers må jeg fortsette på kleskaoset.
Spiser frokost,og skal snart levere en pyntet (veldig viktig med kjole !) I barnehagen.God morgengutta levert og jeg er klar for en ny dag
gjør dere på?
Blir lang dag for deg daGod morgen. Her har vi allerede vært våkne ett par timer
. Mini herjer rundt på gulvet og jeg kjenner jeg kunne trengt ett par timer til med søvn
Huff så slitsomtOi, 5 mnd. Tiden flyr
Plages en del med neseblod og oppkast pga det ( er bløder) og bekkenet et ikke likt seg selv.. :/
Åh, hurra for samboGod morgen
Jobbe litt før jeg må hjem å bake kake til sambo som har bursdag i dag
Så får vi besøk av svigers
Lykke til på kontrollEr det noen vaksiner nå eller? Klesrot er aldri gøy, men må til
![]()
Kos degGod morgeni dag skal jeg male og sparkle
så har jeg et kleskaos her også
![]()
Male og sparkle, samt klær. Lei av klærSpiser frokost,og skal snart levere en pyntet (veldig viktig med kjole !) I barnehagen.![]()
hva skal du i dag?
TakkÅh, hurra for samboHva kake skal du bake?
I dag er det vaksiner også ja.
Næmmen du da. Hva drømte du denne gangen?Sov så godt at jeg neste ikke våknet fra drømmen minDrømte om Tamare, igjen da
Haha, andre gangen på et par dager, tror jeg må tenke hardt på hun..
![]()
God morgenGod morgen. Her har vi allerede vært våkne ett par timer
. Mini herjer rundt på gulvet og jeg kjenner jeg kunne trengt ett par timer til med søvn
Det gikk fortOg vips... Arlanda. Bare 2 flyginger igjen. Håper dere alle har en fin dag
Ha ha du liker å drømme om henne ja.Sov så godt at jeg neste ikke våknet fra drømmen minDrømte om Tamare, igjen da
Haha, andre gangen på et par dager, tror jeg må tenke hardt på hun..
![]()
Skal bare ta paracet. Wgt ibux men det tåler jeg ikkeUff, men tenk at det blir bedre enn det varFått noe for smertene da?
Hehe. Kjenner til problemetKos deg
Huff, ja...hopet seg litt opp kan man si![]()
Jeg var lilla og gul i lang tid etter trekking av den første + var skikkelig hoven. Så helt firfedelig ut.Jeg fikk antibiotika etter trekking SV visdommen. Ikke fordi jeg så it som om mannen min ikke var veldig snill, men fordi jeg hadde en heftig betennelse i tannkjøtt og kjedebrev, med gulgrønn materie under tanna han fjerna. Det var da også den (betegnet som kronisk) betennelsen som gjorde at tanna måtte ut.
Her er det fotballkamp i ettermiddagGod morgen
Hva er dagens planer?
Her skal vi på 5mnd kontroll i formiddag.
Ellers må jeg fortsette på kleskaoset.
Jeg tror han jeg hadde første gangen bare var en dårlig tannlege. Han overså at jeg burde vært på sykehuset og trekt denForskjellig praksis sikkert mannen og noen av mine kolleger fikk med en gang,mens ei jeg venninne trakk nå og fikk ikke. Kanskje det avhenger av hvor pent såret er?
Hehe, denne gangen var det veldig frem og tilbake, ikke noen hagemøbler og greierNæmmen du da. Hva drømte du denne gangen?