Skravletråd April

Blir bare litt bekymra når hun ikke vil spise grøt eller noe skikkelig mat, når det er så my snakk om at de må få i seg nok jern...

Vel, mi sluttet å spise på grunn av barnelegens råd om å gi 4 måltider fra 6 måneder av. Hu sluttet å spise fordi vi alle ble stresset med måten da hun ikke spiste tilstrekkelig i følge barnelegen. :sour: Det er viktig at de får i seg det de trenger, men hvis man stresser med det kan den tilliten de har bli svekket og de ville ikke ha noe i det hele tatt. Og da ligger man ikke mye bedre an... Er viktig å ta det på dems premisser, et barn med lite jern kjenner man igjen(tro meg, jenta mi hadde lite jern da hun var i 9-10 måneders alderen, DET legger du merke til), vokser de og er fornøyd er det viktigere at de får utforsket på egen hånd og ikke bli presset til å spise mer enn nødvendig. :)

Hehe, kan si jeg bor like ovenfor deg da :P Bor på byneset som blir motsatt vei fra sentrum når du kommer til Flakk fergeleie :) Vært koselig idag?
Hehe, kan vinke til hverandre da ;)
Ja,det er alltid moro og kjedelig å måtte dra igjen.. :p

Det går nok bra ja :) storebror kom i februar og vi gikk tur hver dag :)
Vognpose gjør det varmt og godt! Og jeg ELSKET den håndvarmeren som går å kjøpe til vognen, da trenger man ikke hansker ;)
Joa men kan fort bli under 10 minus her og da kommer ikke jeg meg ut uten astmaanfall så bilen blir mye brukt på vinteren ;)
Bare utrolig kjedelig når det kommer til trilleturer, men skal benytte meg av muligheten når det ikke er så kaldt ihvertfall og de håndmuffene skal jeg absolutt ha, hadde ikke det sist men her at det er veldig praktisk :D

Oi hvor bor du som har så lang åpningstid på bhg?
Sverige :)
Bhg åpner tidligere men heldigvis trenger hun ikke komme tidligere på dagen! :)
Som regel er hun fra 8.30-15.00 så burde vel ikke få dårlig samvittighet de gangene hun må gå lengre, hun elsker seg også i bhg og vil ikke reise hjem :p

Ble ferdig med leiligheten! Og fikk med et nødskrik alt i bilen men det betydde jo også at jeg måtte ta mesteparten inn i leiligheten også så mannen og snuppa får brukt bilen imorgen :p
Fått lagt frem klær til snuppa og nå er jeg utslitt! Prøve å sove i 6 timer før det er opp og hopp for å reise på jobb ;)

Nå tar jeg natta etter å ha montert litt og fundert mye på den derre kjøkkenøyen min. Har også diskutert med ei på 16 store deler av kvelden. Hurra.

Ble ferdig med leiligheten! Og fikk med et nødskrik alt i bilen men det betydde jo også at jeg måtte ta mesteparten inn i leiligheten også så mannen og snuppa får brukt bilen imorgen :p
Fått lagt frem klær til snuppa og nå er jeg utslitt! Prøve å sove i 6 timer før det er opp og hopp for å reise på jobb ;)
Så godt dere endelig er ferdig med leiligheten :-D

Håper du får sove godt nå i natt :-)

Back
Topp