Tror sist jeg tok ut penger av en minibank var i fjorUsikker, jeg tar nesten aldri ut penger![]()
Der ser vi hvor ofte jeg tar ut penger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror sist jeg tok ut penger av en minibank var i fjorUsikker, jeg tar nesten aldri ut penger![]()
Glad for detJa det trigger nok. Godt de følger godt med![]()
Ja man vil jo helst gå helt utGlad for deti morgen er det bare 17 dager til det er trygt, men man vil jo gå mange uker over 34 uker og
Det er uke 37 så er jo ikke lenge å ruge og det skal gåJa man vil jo helst gå helt ut
Bare jeg som har vært skikkelig syk (heldigvis), lille har vært litt pjusk og suttrete de siste dagene, men heldigvis ikke fått noe feber. Men hun har sikkert litt av det jeg har hatt, men ammer henne døynet rundt enda, er 7måneder, så virker som hun er litt immunHøres ut som det har vært en koselig dag det daHar alle vært syk? Vi har selv nettopp gått gjennom en forkjølelse alle sammen, selv lille E som bare er 3 måneder, ikke morsomt.. Håper dere blir snart frisk igjen da
![]()
Hva gjør dere i kveld?
Bare jeg som har vært skikkelig syk (heldigvis), lille har vært litt pjusk og suttrete de siste dagene, men heldigvis ikke fått noe feber. Men hun har sikkert litt av det jeg har hatt, men ammer henne døynet rundt enda, er 7måneder, så virker som hun er litt immunMen pappan har hatt arbeidshelg, så jeg har vært hjemme alene med henne for det meste, så det har vært litt tungt til tider, men gått bra
![]()
Da håper jeg du kan dra på jobb i morgen!Jeg vil på jobb i morra
ja, det er så fælt når de blir syke så små...Det er bra at hun har berget seg så godt daMi eldste klarte seg til og med når jeg hadde omgangssjuken da hun var litt yngre og jeg enda ammet mye.. Tror min yngste nu ble syk siden har har vært på antibiotika, så immunsystemet er tildels ganske svekket -.- Skjønner at det er tungt å være alene når det pågår slik ja, men så fint at det går bra da
![]()
Ja med bilen stappfull og leiligheten ferdig vasket, håper jeg ihvertfall! Satser på at de snart kan komme å se om det ble bra nokHåper du kommer i mål![]()
Kjedelig det da!VEt ikke. Blir ringt til når det er avbestilling
Neida, blir nok nemlig mer som regel og bor nå 10-15 min unna jobben (når jeg går) så tjener heldigvis bare på det2 t er kjedelig å jobbe .
Oi hvor bor du som har så lang åpningstid på bhg?Neida, blir nok nemlig mer som regel og bor nå 10-15 min unna jobben (når jeg går) så tjener heldigvis bare på detsyns mest synd på snuppa som imorgen må være i bhg fra 8.30-18.30
men sånn er det noen ganger
ja, det er så fælt når de blir syke så små...Har hørt at immunforsvaret forsterkes godt ved amming, og har måttet nesten fullamme igjen nå da hun nesten ikke har villet ha noe annen mat de siste dagene, skal bare ligge på puppen, både for mat, kos og sove.... Litt slitsomt, men ender med at jeg å sovner
![]()
Ja! Ingen av oss har ønske om å venteOk, spennende!
Ønsker dere vite kjønn?
Ahh ja...får ikke håpe det blir så kaldt!
Bra det da! Du må være forsiktig nå!Fikk en del vondt i ryggen etter middagen, men det ser ut til å gå bedre nå![]()
Blir bare litt bekymra når hun ikke vil spise grøt eller noe skikkelig mat, når det er så my snakk om at de må få i seg nok jern...Hehe ja, hadde det akkurat likens med mi eldsteVed 7 mnd ville hun ikke spise lengre, og jeg måtte fullamme en måneds tid ekstra. Men det gikk seg til etterhvert det og
![]()
Scholl reklamene går her også konstantEr det de dem reklamerer for på tv nå? Hmm... E ikke sikkert den går i Sverige da, men det skal være som å gå på myk gele hele dagen?![]()